Äääh, burpees är kul! Eller... Effektiva, åtminstone! Låt bli att göra 100 stycken på mindre än en kvart bara så går det säkert bra
Åh men fy, det låter verkligen äckligt tungt! Så jäkla typiskt att du skulle gå och bryta tån! Hur lång tid har det gått nu? Finns det någon prognos för när det kan tänkas vara läkt?
Jag har ingen erfarenhet av den sortens långvariga skador så jag vet inte hur man hanterar det rent psykiskt, men spontant känns det som att det kanske vore bra att hitta något annat än träningen att gå upp i just nu? Försöka fokusera på alla de andra roliga sakerna du får tid till nu när du inte kan träna?
Kan du kanske börja spana efter ett lopp som ligger lite länge in i framtiden? Helsingborgs maraton är ju vanligtvis först i början av september, till exempel. Bara för att du eventuellt inte kan springa i just juni så innebär det inte att du inte kommer springa maraton alls i år, liksom.
Äsch, jag låter visst lite jobbigt klämkäck oavsett hur jag gör hör jag! Skickar en stor kram i alla fall och hoppas att universum slutar mucka med dig snart