Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt inspirerande miljö! Imponerande att du tar dig ut, rullskidor känns superläskigt tycker jagMen wow!
Här är mina skidspår! Visst blir man sugen? Lägg till att jag på de första och sista 500 metrarna måste ut på en (för) smal och ganska trafikerad väg där bilarna håller i snitt 80 km/tim, ibland med inslag av att stänka regnvatten och gyttja på en, så blir det ett visst spänningsmoment också.
Men jag ska inte bara gnälla! Tror inte jag åkt rullskidor på tre år men det gick häpnadsväckande bra, inte alls så skakigt och obehagligt instabilt som jag mindes att komma igång då. Inga fall och ett hyggligt påskjut i stakningen, även om tekniken kan jobbas på. Men, jag har ju 86 kilometer kvar att öva på fram till sista mars. Nu jävlar!
Visa bifogad fil 24596
Väldigt inspirerande miljö! Imponerande att du tar dig ut, rullskidor känns superläskigt tycker jag
Äsch vad trist! Skönt att du fick till en sådan bra träningsvecka förra veckan i alla fall. Krya på dig!Här blir det förmodligen träningspaus hela veckan. Har blivit smittad av dotter med feber, ledvärk och hosta. Men det är ju sådana tider nu.
Tjoho!Förra spinningpasset märkte jag att jag hade höjt lägstanivån. Idag genomförde jag mitt bästa spinningpass någonsin! Med bra motstånd och tempo i stort sett hela passet!
Woop woop, det var precis lika bra (och svinjobbigt) som jag hade vantat mig!Alltså jag är så peppad på crossfit ikväll Passet ser helt perfekt ut och innehåller tre favoritövningar
Förra spinningpasset märkte jag att jag hade höjt lägstanivån. Idag genomförde jag mitt bästa spinningpass någonsin! Med bra motstånd och tempo i stort sett hela passet!
Lagen om all varldens javlighet... Usch, det marks verkligen att vi gar in i annu en period da folk brukar bli sjuka. Jag poppar C-vitaminpiller sa det stanker om det och hoppas, nagot naivt, att det ska hjalpa. Hoppas att du blir frisk fortare an fort!Fick världens träningssug nu efter att ha varit så aktiv i helgen, då går jag och får jätteont i halsen