Jag firar in nya året med att bli sjuk. Det är ju också ett alternativ men inte alls särskilt kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag firar in nya året med att bli sjuk. Det är ju också ett alternativ men inte alls särskilt kul.
Tekniken är emot mig!
Gick en lång skogspromenad på över en timme men RunKeeper la av efter 800 meter.. Hade varit kul att veta hur långt vi gick..
Min Runkeeper gjorde samma sak, så jag blev så förbannad och avinstallerade den.
Nya och roliga vet jag inte men jag tänker på kettlebellsvingar, goblet squats, hopprep, burpees, utfallssteg, good mornings, axelpressar, rodd med stång/hantel/kettlebell, wallballs, thrusters, fällknivar, plankan i olika variationer. Exempelvis
Ja, jag är bra sugen på det jag med Ville ju mäta hur långt vi går egentligen, tänkte at trunkeeper skulle vara bra på det. Men icke! Ger det en chans till.
Dagens runda. Stark blåst på öppet fält var betydligt jobbigare än förväntat . Kändes som uppförsbacke större delen av tiden.
Shit vad bra!Dagens runda. Stark blåst på öppet fält var betydligt jobbigare än förväntat . Kändes som uppförsbacke större delen av tiden.
Det är värre att cykla. Jag kan bli helt gråtfärdig för minsta lilla man slutar trampa stannar cykeln. Så tolerant är jag inte för mjölksyra.Imponerande med den längden i blåsväder! Jag kan bli helt förbannad, liksom provocerad, när det blåser så mycket mot-/sidvind så att det blir sådär jobbigt. Och jag är oftast mitt ute på slätten utan något som dämpar. (det gör ju inte att det blåser mindre att bli arg, men jag försöker nyttja lite ilska som behövligt springbränsle)
Kondisen förbättrar du enklast och skonsammast genom långa långsamma rundor. Sen är intervallträningen kanon för att väcka upp kroppen och få den att inse att den faktiskt kan röra sig snabbt. Men för att vara snabb behövs även uthållighet och det får man genom att springa långrundor. Så du är nog redan på god väg att bli snabbare, speciellt eftersom du tränar så sunt och mångsidigt!Startade upp året med 6 km löpning
Enligt statistiken så har jag fått lite snabbare kmtid sista två rundorna. Ska försöka få till intervallträning nån dag, det ska väl vara bra för att få upp kondisen och bli snabbare? Eller har ni tips på hur man förbättrar tiden?
Sprang i sandbacke i tonåren men dör av tanken på det nu Men det gav resultat
Har ingen sandbacke här men en hel del backar att välja på om jag skulle vilja dra intervaller uppför.
Wow! Vad häftigt! Vilken härlig naturupplevelse det måste vara!Detta är mitt första mål i år, slutet på juni. Sen är planen ett till lopp i slutet på sommaren men då finns så många att välja på så får se vad det blir.
Visa bifogad fil 23436
äsch, blev lite konstigt med bilden men framgår ju distans och höjdmeter iaf.
Hittade hemsidan. Gud vilket härligt lopp det verkar vara!Detta är mitt första mål i år, slutet på juni. Sen är planen ett till lopp i slutet på sommaren men då finns så många att välja på så får se vad det blir.
Visa bifogad fil 23436
Detta är mitt första mål i år, slutet på juni. Sen är planen ett till lopp i slutet på sommaren men då finns så många att välja på så får se vad det blir.
Visa bifogad fil 23436