Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snörade på mig skorna klockan 5 och gick ut och joggade 5 km i 15 minusgrader. Bara man ger sig f på att komma ut så går det.
Starkt jobbat!Snörade på mig skorna klockan 5 och gick ut och joggade 5 km i 15 minusgrader. Bara man ger sig f på att komma ut så går det.
Vinterlöpning är helt oslagbart! Tyst, stilla och vitt. Pannlampan lämnas hemmaÄlskar att träna ute på vintern! Var ute och sprang i snön igår i skogen, fantastiskt! Blir en helt annan dimension av löpning också när man ska ta sig genom terräng och snölager. Så pepp!
Vi kan byta! I min del av Skåne har vi snö och is.. Och kallt som i en isbjörnsröv.. Jag hatar det!Jag är så avis på alla er som har snö! Jag ÄLSKAR snö! Men här är det helt grönt och -6. Så retfullt!
Ja, man behöver ju inte ens den nu ! Jag brukar dock ta med den för säkerhets skull, hehVinterlöpning är helt oslagbart! Tyst, stilla och vitt. Pannlampan lämnas hemma
Du och jag Saigon, du och jag!Jag är så avis på alla er som har snö! Jag ÄLSKAR snö! Men här är det helt grönt och -6. Så retfullt!
Jag är avis på dig!Jag är så avis på alla er som har snö! Jag ÄLSKAR snö! Men här är det helt grönt och -6. Så retfullt!
Regn vill jag också ha! Hatar vintern.Hjälp vilket pannben! Jag tycker jag har pannben i andra sammanhang men jag har två akilleshälar i momenten "kl 5"/TIDIG morgon och "15 minusgrader"/KYLA/vinter i ordets normala bemärkelse.
Eventuellt att jag hade klarat av något sådant en gång, om mitt liv var akut hotat. (Men jag känner mig inte alls säker att jag hade gjort det ens då.) Nej, ge mig kvällar, regn och motvind så är jag mer i min vana miljö och har mer skånsk sisu!
Jag skulle åkt till grannorten för skidåkning idag men det var tydligen -30 där så jag skippade faktiskt den idénHehe, och jag stirrar på prognosen med kommande nätters -11 resp -12 och mumlar som ett mantra: ”överlev helgen, överlev helgen, överlev helgen - sedan är sexdagarsvintern över, och allt blir äntligen normalt och bra igen”
Visa bifogad fil 63357