Fullt förståeligt! Du får köra yoga varannan dag i 30 dagar... Eller nått...
Vet inte om jag fixar att hinna med varje dag Men jag gör ju en del stretch och rörlighet i rehabprogrammet så det får väl räknas som lite yoga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fullt förståeligt! Du får köra yoga varannan dag i 30 dagar... Eller nått...
Helt klart!Vet inte om jag fixar att hinna med varje dag Men jag gör ju en del stretch och rörlighet i rehabprogrammet så det får väl räknas som lite yoga
Länk till "min" yogatråd kommer här: https://www.bukefalos.se/threads/utmaning-yoga-varje-dag-i-30-dagar.1496116/
Jag tror inte jag har tid för mer yoga just nu men om ni kör i januari så kommer jag nog vara på för det har blivit lite av en tradition att köra Adrienes nya 30-dagars challenge varje årLänk till "min" yogatråd kommer här: https://www.bukefalos.se/threads/utmaning-yoga-varje-dag-i-30-dagar.1496116/
Välkommen tillbaka! Gud var jobbigt att vara sjuk så mycket du har varit i år. Hoppas det går bra nu när du sätter igång och kom ihåg att vila ordentligt ocksåTillbaka! Säkert ingen som saknat mig men jag har saknat träningen enormt mycket och peppen i tråden
Har haft feber i 7 veckor, testat negativt för covid och andra infektioner men ingen vet vad felet varit. Så rädd att det ska komma tillbaka igen.
Undersökt mig för alla smärtor i muskler och leder och trötthet och efter en ganska omfattande undersökning fick jag efter att ha haft ont sen jag var 8-9 år gammal diagnosen Fibromyalgi. Så träningen är extra viktig för mig. Konstigt med ett namn på det, mamma har det också och blir lite att jag jämför mig och klankar ner på mig själv och tycker jag är fejk. Men måste ta in att det faktiskt är en läkare som sa det.
Här där jag bor ska man inte gå gymmet, starka restriktioner, men vet inte om det är samma överallt så är glad att jag faktiskt tänkte på det så jag har flera sorters träningsband, 3 kettlebells, pilatesboll och yogamatta.
Så idag kör jag igång igen, blir ett hemmaträningspass och planen är 3-4 dagar i veckan och yoga och sen mina promenader med hundarna. Löpningen är jag inte tillräckligt återhämtad för med andningen och svaghet.
Klart vi har!Tillbaka! Säkert ingen som saknat mig men jag har saknat träningen enormt mycket och peppen i tråden
Har haft feber i 7 veckor, testat negativt för covid och andra infektioner men ingen vet vad felet varit. Så rädd att det ska komma tillbaka igen.
Undersökt mig för alla smärtor i muskler och leder och trötthet och efter en ganska omfattande undersökning fick jag efter att ha haft ont sen jag var 8-9 år gammal diagnosen Fibromyalgi. Så träningen är extra viktig för mig. Konstigt med ett namn på det, mamma har det också och blir lite att jag jämför mig och klankar ner på mig själv och tycker jag är fejk. Men måste ta in att det faktiskt är en läkare som sa det.
Här där jag bor ska man inte gå gymmet, starka restriktioner, men vet inte om det är samma överallt så är glad att jag faktiskt tänkte på det så jag har flera sorters träningsband, 3 kettlebells, pilatesboll och yogamatta.
Så idag kör jag igång igen, blir ett hemmaträningspass och planen är 3-4 dagar i veckan och yoga och sen mina promenader med hundarna. Löpningen är jag inte tillräckligt återhämtad för med andningen och svaghet.
Vad är det för övningar du kör?Här har det flutit på bra med träningen! Hittat lite nya övningar för stabilitet i knän och höfter och gu vad det bränner i musklerna + träningsvärk varje dag. Jätteskönt! Bra smärta istället för knipet i knäna som jag fick innan.
Främst denna eftersom det är i utåtvridningen jag är instabil:Vad är det för övningar du kör?