N
NinaochRambo
Sv: Tranemo 7 sep
Jag ska också dit!! Andra försöket i lätt klass!
Jag ska också dit!! Andra försöket i lätt klass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen vad trevligt!
Välkommen till Örebro?
Är det för plugg?
Vart ska du ha hästen?
Gaaah, jag vill också tävla FT men det är nog inte så troligt än...har precis börjat hoppa hästen igen efter 1år konvalescent och dessutom äger jag bara en w-sadel just nu.
Men sparar som sjutton till en hoppsadel.
Nästa år då jäklar!!
Lycka till alla som ska med!
Ja, dessa pojkvänner vad de kan ställa till...ska du flytta med honom till Örebro nu då???
Vad tråkigt med Tello men så är det ju när man måste få till lite utbildning på sig själv, inte lätt att ha råd och hinna med allt...
Haha jo det är ju så. Men japp han får följa med om han inte är såld innan.
Va??? Kan man sälja pojkvännerna också??? På Tradera då eller??
Knapplån
Ingen som har lite bilder alt video från terrängen i tranemo? SKa iof dit på onsdag och träna men vore kul och se vad man kan förvänta sig. Ska rida debutant den 7:e där..
Vi var i Tranemo i onsdags och tränade terräng. Det kändes ganska bra faktiskt och min häst är så schysst så det känns bra inför tävlingen om två veckor, synd bara att vi inte fick hoppa björkhindret i nerförsbacken, e ju sådär förtjust i att hoppa i nerförsbackar...
Det känns som om det är en bra bana att debutera på faktiskt..
Hmm... Nån som kan svara på hur Tranemos lätt bana är jämfört med lätt banan i ljuslingsbacken?? Är den lika svår eller kanske lite lättare..? Den kan väl ändå inte vara svårare iaf eller?