Tranemo 7 sep

Sv: Tranemo 7 sep

Ja, min helg var väll inte speciellt lyckad :p Hahah Jaja det kan ju inte alltid gå bra.

Ni lär ju ha sett mig och min häst iallafall om ni va på dressyrframridningen samtidigt som mig. Min galna fux var överallt kändes det som. Jag ber om ursäkt om det va någon av er bukare jag galopperade in i :p :o

Iallafall så stack han även med mig inne på dressyrbanan och han hann även få in en bock. Detta gjorde ju att jag inte alls fick så bra poäng. 60 straff.

I hoppningen hände samma sak han stack med mig så jag fick 4 fel. (förvånad att jag inte fick mer fel så stark och olydig som han var)

Så efter detta kändes det inte alls bra. Jag kände att jag inte hade ngn koll på honom så jag valde faktiskt att avstå terrängen då jag inte kände mig 100 säker på att gå ut i terrängen, plus att jag kände att det skulle bli väldigt geggigt.

Hoppas på bättre lycka nästa gång. Grattis till allla er andra som det har gått bra för :):D

haha ja skrattar ihjäl mig, hur kan man lyckas bli fångad på bild genom heela vattenhindret me öppen mun!! Alla bilder verkligen också!! jaja jag bjuder på den :D Kan kanske bero på att ja prata me min häst genom hela vattenhindret typ :) ? undra hur många knott ja svalde där...??haha:rofl:

Grattis till fina placeringar!
Och till er som det inte gick fullt lika bra för, bättre lycka nästa gång. Alla vi vet ju att det inte alltid kan gå på topp jämt :cool:.

Du är ju grymt lik pappa Hasse på de bilderna!:D

Synd att det inte fanns någon fotograf på hinder nr 2....

Japp dig såg jag allt på framridningen, din häst var väldigt spänstig måste jag säga. :D Tråkigt att du inte startade terrängen fast jag förstår dig när han var sån på dressyruppvärmingen och det inte släppte sen.

KL
Så då gör jag och Grå ett utvik här.
Först en bild som vi tog lördag kväll när vi kommit fram till Tranemo.

23550727.jpg
[/url][/IMG]

Dressyren

23550617.jpg
[/url][/IMG]

Hoppningen (snygg sits btw)

23550972.jpg
[/url][/IMG]

Framridning till terrängen

23550631.jpg
[/url][/IMG]

Och efter terrängen, ja, efter mina tre hoppade hinder då..

23550978.jpg
[/url][/IMG]

Så delar jag med mej av mina vackra konster på terrängbanan. Först en film med hinder ett och två:
http://www.youtube.com/watch?v=Zk1sBjLM1I0

Och sen höjdpunkten, avramlingen på plan mark inte nära några hinder, mellan 3:an och 4:an. Njut :D Ser jättesegt ut på film men det kändes som jag ramlade av fort. Blåmärke kvar på rumpan fortfarande!
http://www.youtube.com/watch?v=P0VT_PhmVRI

Du tog väl en bild på hinder nr 3? Tror att det efterfrågades bild på den i terrängbanbyggartråden....

Ja, jag såg dig! Såg inte så skönt ut....och sån himla otur när du nu kom över 3:an....

Nya tag nästa gång!:banana:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Lillkin
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 142
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 745
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar