Tramstråden

Lawlu? :D
Aceeeee! :cry: Helt fantastiskt att hans död fortfarande är som ett öppet sår i fandomen trots att det var flera år sedan nu :cautious:
Håller med, bra skurk men så ond :cautious: går inte riktigt att gilla. I animen hann jag dessutom bli trött på hans skratt :laugh:

Lawlu :bow: Jag kan förstå det, jag satt och lipade då han dog :cry: Ja Doffy var ganska så jobbig efter ett tag med sina håriga ben och konstiga solglasögon :p:D
 
@RedHyuuga :D
tumblr_nnezjwi73F1qjy21oo1_500.gif

tumblr_nnezjwi73F1qjy21oo2_r1_500.gif

tumblr_nnezjwi73F1qjy21oo3_r1_500.gif

:rofl:
 
@ThereseKarlsson När Ace dog och när Merry brann upp är nog de två tillfällen jag grät :cautious:
Kanske kanske lite när Robin mötte sin mamma för sista gången också .. :angel:
Jag är inte typen som gråter lätt men one piece har förstört mig :cautious::D
 
Fast Nami utp-... whoops, spoilers spoilers :angel: Vad exakt såg du av namis rekrytering? :D Hon har ett rörande arc strax efter sanji joinar, verkligen starkt.

Det är nästan det värsta som kan hända - att man tycker animen är bra och därför läser mangan också men så blir animen dålig pga det! :eek::cry::grin:

Ibland har jag tur som inte hör så bra, jag kan inte skilja på olika seiyuun - andra hör direkt vilka andra karaktärer haft samma röst. Men inte jag :D En fördel! :up::p
nu har de "set sails to the ocean". snabbkikar lite :p

Jo, fast i det här fallet är jag glad att jag började läsa mangan, speciellt då animen slutade långt innan mangan.

Jag tillhör den där som känner igen rösterna direkt, däremot han som spelar Hirmes hade jag lite svårt att placera, men när jag fick reda på att det är samma som spelar Eren i Attack on Titan jag hör det väldigt väl, speciellt flashbacken när han bar barn då låter han precis som Eren.
Vissa seiyuus är grymt duktiga på att spela olika karaktärer medan några låter likadant rakt igenom. Föredrar de duktiga om det inte en väldigt bra röst förstås.:love:
 
hahhahah I remember that one. xD
Det var så kul och Daryun bryr sig inte förrän Arslan ramlar xD
Han försöker låta bli att titta - han vet hur de där såkallade konstverken kan påverka en :rofl::D
Ooh kom på en sak som jag inte nämnt! Jag äääälskar när Arslan blir arg på grannlandets prins när Daryun kämpar för honom mot den där jätten som inte känner smärta. Han sa något typ om daryun förlorade så skulle han hugga av honom huvudet och sätta upp den på ett spjut! O_o Mitt hjärta sa bara aaaawww vilken kärleksförklaring! :o:angel::D
 
nu har de "set sails to the ocean". snabbkikar lite :p

Jo, fast i det här fallet är jag glad att jag började läsa mangan, speciellt då animen slutade långt innan mangan.

Jag tillhör den där som känner igen rösterna direkt, däremot han som spelar Hirmes hade jag lite svårt att placera, men när jag fick reda på att det är samma som spelar Eren i Attack on Titan jag hör det väldigt väl, speciellt flashbacken när han bar barn då låter han precis som Eren.
Vissa seiyuus är grymt duktiga på att spela olika karaktärer medan några låter likadant rakt igenom. Föredrar de duktiga om det inte en väldigt bra röst förstås.:love:
Jo men har de tex mött sanji ännu? :cautious:

Jag fortsätter att vara nöjd att jag slipper bry mig om rösterna så länge de finns där och det finns text :angel::p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 619
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Har min häst painface-ögon?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp