Tramstråden

"Things you can describe your motorcycle with but not your girlfriend."
- "Just give it a kick and it starts right up."
- "It's small but it makes a hell of a noise."
- "It's okay if you don't mind the bugs in your teeth."
- "If you really push up tight you can get three people on it."
- "Sure you can ride her everywhere."

Gud vad jag älskar dessa ord att beskriva saker med men inte din partner :rofl::rofl::rofl::D
 
1000 inlägg!!
giphy.gif

dog.gif

8150010.gif

awkward-party-approach-marshall-barney.gif

...
och så slutar det såhär
fire_community.gif

:cautious:
 
Kanske ... kanske vi ska låta bli att plugga igen den där andra tråden @RedHyuuga ? :o:angel:
Hur som,
här är en gif från servamp som bådar gott:
large.gif

söööt :love::D
Jag började faktiskt överväga det att antingen starta en egen tråd bara för det eller om man skulle flytta det till pm, men den här tråden är fantastiskt för gif ju. :love::love:
Här kan man dessutom gifa för fullt @RedHyuuga ! :up::D
(Bara för att jag vet vem du gillar bäst ;))
tumblr_oagnpt8pUT1sqwgnro1_540.gif

tumblr_oagnpt8pUT1sqwgnro2_540.gif

tumblr_oagnpt8pUT1sqwgnro3_540.gif

tumblr_oagnpt8pUT1sqwgnro4_540.gif

‘’You are injured…But with that, I will never mistake you for another.’’
Alltså jag "dog" lite av de där scenerna de va så rörande och jag tycker det riktigt kul att de som tittar får chansen att se denna sidan av honom. Kyaaaa~ (för att använda lite japanska lätet, hahaha) :love: :love:

Förresten @RedHyuuga känner du till amv* videor på youtube?
För mig är de ett utmärkt att kolla på när man känner törst efter mer anime men har sett allt som finns :D
Allt från ...
(spansk text men det finns engelsk text som man tillåter de små rutorna man kan lägga in)
till detta...
:rofl::D
*Anime Music Videos - de kan vara ganska olika från med mycket prat till bara musik ... och självklart olika bra :angel::D
Jodå AMV känner jag till, har inte kikat så mycket på dom på sistone. vissa är bra, vissa mindre bra. :p

tumblr_nxinwuUzeR1rydwbvo1_500.gif

Hittade en till @RedHyuuga :D

Fast striden mellan Hirmes och Gieve var också imponerande!
tumblr_o9qpsjo3eV1v92t6go2_540.gif

Gieve är mycket bättre än vad jag trott om han höll sig rätt så bra mot honom.
Alltså jag måste erkänna att jag faktiskt är förvånad att typ alla i Arslans kamp kan hålla god fajt med Hirmes, jag menar om Daryun som är starkast av dom alla har problem med honom borde inte dom andra ha det också?
Jag har förvisso sett att Narsus har en liten tendens till att inte kunna hålla upp, men han är ju smart och har andra kreativa lösningar på att lösa det till sin fördel. :angel:
 
Förresten @RedHyuuga
Jag försökte få @Monimaker att titta på Arslan Senki också men jag tror att jag misslyckades :cry::D
Awww~
Jag har inte slagit bort det helt ännnu! :D
Oh, jag rekommenderar att börja på Säsong 1 i så fall. Helt klart en bra anime storymässigt och bra animationer/ljudeffekter.
Här är en trailer för första säsongen:
hittar tyvärr inte trailern med engelsk subtitles, men hoppas du förstår något sånt där ändå. :D
 
Jag började faktiskt överväga det att antingen starta en egen tråd bara för det eller om man skulle flytta det till pm, men den här tråden är fantastiskt för gif ju. :love::love:

Alltså jag "dog" lite av de där scenerna de va så rörande och jag tycker det riktigt kul att de som tittar får chansen att se denna sidan av honom. Kyaaaa~ (för att använda lite japanska lätet, hahaha) :love: :love:


Jodå AMV känner jag till, har inte kikat så mycket på dom på sistone. vissa är bra, vissa mindre bra. :p


Alltså jag måste erkänna att jag faktiskt är förvånad att typ alla i Arslans kamp kan hålla god fajt med Hirmes, jag menar om Daryun som är starkast av dom alla har problem med honom borde inte dom andra ha det också?
Jag har förvisso sett att Narsus har en liten tendens till att inte kunna hålla upp, men han är ju smart och har andra kreativa lösningar på att lösa det till sin fördel. :angel:
Det här är gif-tråden :p

Jag brukar ha amvs på som bakgrundsmusik när jag gör annat :angel::D

Jag håller med, men Gieve är ju faktiskt rätt bra på egen hand. Och han försökte nog inte möta honom direkt ansikte mot ansikte, utan han ville ju ta svärdet och ta sig därifrån så han mötte inte honom direkt ansikte mot ansikte. Det känns faktiskt mera realistiskt, även den man som är jättestark och skicklig kan råka bli skadad av någon svagare - krig är ju farligt.
 
Det här är gif-tråden :p

Jag brukar ha amvs på som bakgrundsmusik när jag gör annat :angel::D

Jag håller med, men Gieve är ju faktiskt rätt bra på egen hand. Och han försökte nog inte möta honom direkt ansikte mot ansikte, utan han ville ju ta svärdet och ta sig därifrån så han mötte inte honom direkt ansikte mot ansikte. Det känns faktiskt mera realistiskt, även den man som är jättestark och skicklig kan råka bli skadad av någon svagare - krig är ju farligt.
Mer gif åt folket. :D
tumblr_nv5ritj77O1rjgmcgo2_500.gif


tumblr_nvcak80euo1s9jnzyo1_250.gif


Jo, men lite kändes fel av någon anledning. Jag tror att jag inte gillade det för att det fick honom att framstå som svag. Jag hade nog gillat det mer om Gieve hade varit lite mer lurig, som han var när de fajtades i vattentunneln. Men men~
 
:eek::eek::eek:
FORT! Fråga henne vad hon följer! :love::love::love::D

Tog lite tid att få svar för jag vet att hon är busy, men nu så! :D

Naruto, Bleach, One Piece, Hunter x Hunter, Fairy Tail, D. Gray Man, Bungo Stray Dogs, Katekyo Hitman Reborn, Ace of Diamond, Beelzebub, Prince of Tennis, Shokugeki No Souma, Fullmetal Alchemist, Soul Eater och, i hennes egna ord, 'många många fler'. :D
 
Mer gif åt folket. :D
tumblr_nv5ritj77O1rjgmcgo2_500.gif


tumblr_nvcak80euo1s9jnzyo1_250.gif


Jo, men lite kändes fel av någon anledning. Jag tror att jag inte gillade det för att det fick honom att framstå som svag. Jag hade nog gillat det mer om Gieve hade varit lite mer lurig, som han var när de fajtades i vattentunneln. Men men~
:up:

Även en rätt skicklig svärdsman bör vara lite av en utmaning även om det är mot en väldigt skicklig svärdsman, typ i slutändan är det den väldigt skickliga som vinner men vägen dit kan vara svår ändå. Men jag förstår vad du menar, jag blev lite överraskad själv - hirmes borde ju åtminstone vara starkare än gieve. Om inte Gieve är långt mera skicklig än vad vi förstått hittills :cautious: vem är det som säger att han inte är starkare/skickligare än Daryun bara för att han inte ingår i armén? Han verkar inte vara typen som vill ingå i en armé i vanliga fall ändå :p
 
Tog lite tid att få svar för jag vet att hon är busy, men nu så! :D

Naruto, Bleach, One Piece, Hunter x Hunter, Fairy Tail, D. Gray Man, Bungo Stray Dogs, Katekyo Hitman Reborn, Ace of Diamond, Beelzebub, Prince of Tennis, Shokugeki No Souma, Fullmetal Alchemist, Soul Eater och, i hennes egna ord, 'många många fler'. :D
:love::love::love::love::love:
Ge mig hennes telefonnummer :angel:;)
One piece!! :love: Viktig fråga - vad tycker hon om doflamingo? :cautious::p vem är hennes favvo? :bump:
 
:love::love::love::love::love:
Ge mig hennes telefonnummer :angel:;)
One piece!! :love: Viktig fråga - vad tycker hon om doflamingo? :cautious::p vem är hennes favvo? :bump:
Och ja, det finns en karaktär som heter doflamingo. Och ja, han klär sig i en stor rosa fjäderkappa och är över två meter typ. Slutar aldrig att le och skratta heller (om han inte blir arg).

Han är en av de onda karaktärerna :cautious::rofl::D

(Obs @Monimaker det där med telefonnumret var inte allvarligt menat - jag skulle inte våga :o:angel:)
 
Senast ändrad:
:up:

Även en rätt skicklig svärdsman bör vara lite av en utmaning även om det är mot en väldigt skicklig svärdsman, typ i slutändan är det den väldigt skickliga som vinner men vägen dit kan vara svår ändå. Men jag förstår vad du menar, jag blev lite överraskad själv - hirmes borde ju åtminstone vara starkare än gieve. Om inte Gieve är långt mera skicklig än vad vi förstått hittills :cautious: vem är det som säger att han inte är starkare/skickligare än Daryun bara för att han inte ingår i armén? Han verkar inte vara typen som vill ingå i en armé i vanliga fall ändå :p
Jag har inget emot någon av dom och det var nästan lite väntat att de skulle mötas i en match, men jag tyckte den fajten var alldels för tråkig och gjorde inte nån av dom rättvisa, tyckte jag, men men har säkert att göra att säsongen är kort den här gången, vilket är synd. Hoppas inte det drar ner kvalitén bara. :p
 
Tog lite tid att få svar för jag vet att hon är busy, men nu så! :D

Naruto, Bleach, One Piece, Hunter x Hunter, Fairy Tail, D. Gray Man, Bungo Stray Dogs, Katekyo Hitman Reborn, Ace of Diamond, Beelzebub, Prince of Tennis, Shokugeki No Souma, Fullmetal Alchemist, Soul Eater och, i hennes egna ord, 'många många fler'. :D
Oh en intressant lista hon har där, de jag fetmarkerat har jag sett också och tycker om. :D
 
Jag har inget emot någon av dom och det var nästan lite väntat att de skulle mötas i en match, men jag tyckte den fajten var alldels för tråkig och gjorde inte nån av dom rättvisa, tyckte jag, men men har säkert att göra att säsongen är kort den här gången, vilket är synd. Hoppas inte det drar ner kvalitén bara. :p
Korta säsonger är en synd! :mad:
 
Korta säsonger är en synd! :mad:
Ja faktiskt.
Naruto och bleach har jag läst/läser jag också! :up::up::up:
Jag läser dom inte längre, Naruto slutade jag läsa när de han blev hokage och Bleach efter att Aizen blev besegrad. Har inte kollat till dom på länge.
@RedHyuuga Du borde ge One Piece en chans :cautious::p
Har faktiskt kollat lite, men inte min stil riktigt. Jag gillar han svärdpiraten, som har samma röst som Hijikata i Gintama. :angel:
 
:love::love::love::love::love:
Ge mig hennes telefonnummer :angel:;)
One piece!! :love: Viktig fråga - vad tycker hon om doflamingo? :cautious::p vem är hennes favvo? :bump:

Och ja, det finns en karaktär som heter doflamingo. Och ja, han klär sig i en stor rosa fjäderkappa och är över två meter typ. Slutar aldrig att le och skratta heller (om han inte blir arg).

Han är en av de onda karaktärerna :cautious::rofl::D

(Obs @Monimaker det där med telefonnumret var inte allvarligt menat - jag skulle inte våga :o:angel:)

Ingen fara - jag har fått henne att komma hit för att nörda; @ThereseKarlsson! :love: (Therese, klicka på svara för inlägg du vill svara på så dyker de upp i rutan längst ned på sidan! :D)
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 626
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp