Tramstråden

Ooooh jag fann det @RedHyuuga !! :rofl:
tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o1_540.gif

tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o3_540.gif

tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o4_540.gif

tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o2_540.gif

:rofl:
Fast jag gillade översättningen att det är roligt att mobba små söta pojkar bättre :angel::rofl:
Men daryuns ansikte säger allt! :up::D
 
:eek::mad:
Men seriöst, ibland kan anime få en att skratta och ibland gråta - ett av de värsta ögonblicken var nog när ett skepp brann upp/dog i min favorit anime (just nu) :cautious: jag grät som den! :D

Och sedan kan inget få mig att skratta så mycket som viss humor i animes :love::D

Jag förstår förstås att anime kan uppskattas av andra (någon gillar kostymdraman, någon gillar anime, någon gillar naturdokumentärer etc) men jag har aldrig fastnat för anime själv ;)

Tycker det är kul att du är så påläst och verkar gilla det så mycket :D
 
Jag förstår förstås att anime kan uppskattas av andra (någon gillar kostymdraman, någon gillar anime, någon gillar naturdokumentärer etc) men jag har aldrig fastnat för anime själv ;)

Tycker det är kul att du är så påläst och verkar gilla det så mycket :D
Jag vet inte om jag är så påläst ... beror på vem man jämför med :angel::rofl::D
Jag är nog dock ganska påläst om de jag tycker om! :up::D
 
Jag vet inte om jag är så påläst ... beror på vem man jämför med :angel::rofl::D
Jag är nog dock ganska påläst om de jag tycker om! :up::D
Finns ju alltid någon som kan mer.. men du har flest inlägg i denna tråd så :D


@Monimaker fick mig att börja se om Band of Brothers och jag får så mycket nostalgiflashbacks :love: :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 630
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp