Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååååååh, nej!
Du missar inget - jag är en riktig surmupp IRL.![]()
Jag borde skriva in det på mitt cv - "hittar de bästa gifsen anpassade efter varje situation och behov"Du hittar alltid de bästa gifsen!![]()
Hela dagen har spenderats på opera/körsånger plus fanfiction = the best day ever![]()
Idag är ingen bra dag för såntJag . . . Har inte gjort någonting av värde.![]()
Idag är ingen bra dag för sånt![]()
Aj?!Jag har typ sovit i badkaret?När jag somnade råkade benet sparka i kanten på badkaret så jag vaknade igen.
![]()
Aj?!
Bara du inte badade i kakao så![]()
AAAARGH KAKAO.
Jag vill kasta burken från balkongen bara jag tänker på det.![]()
Säger ju att de borde komma med utdragslåda under!
... så att man får allt på en gång på sig? Smart!Säger ju att de borde komma med utdragslåda under!![]()
Om du kallar det jag har gjort något av värde så ...Jag . . . Har inte gjort någonting av värde.![]()
På måndagar ska man inte ens kliva utanför dörrenIdag är ingen bra dag för sånt![]()
På måndagar ska man inte ens kliva utanför dörrenjag chansade bara när jag skulle hämta posten
![]()
Ööööm, jag sitter på bussen till Gangstern. Det är en resa på 2.5 timme. Plus att jag ska gå från stationen till honom. Och åka linfärjan. Men det är iofs inte förens efter midnatt. Men jag råkade iofs kasta ryggsäcken på en kille på bussen...På måndagar ska man inte ens kliva utanför dörrenjag chansade bara när jag skulle hämta posten
![]()
Ööööm, jag sitter på bussen till Gangstern. Det är en resa på 2.5 timme. Plus att jag ska gå från stationen till honom. Och åka linfärjan. Men det är iofs inte förens efter midnatt. Men jag råkade iofs kasta ryggsäcken på en kille på bussen...![]()
Jag menar det. Speciellt när den random duden är juste och låter mig gå på bussen före honom.Gud, man får så dåligt samvete då man råkar slänga ryggsäcken på någon![]()