Tramstråden

Rädda mig. :D

13718599_10157218935290204_8054782260396904467_n.jpg
 
Jag somnade mitt i allt :angel::rofl:

Du kan hoppa på tåget nu :D
Sova är bra :p jag lyckades kollapsa till sist. Jääj me typ :banghead:

Haha, nä. Är fortfarande lite för bitter och waaaaay för cynisk. (Läs Kukaset har invaderat mina tankar och jag tänker inte utsätta er för alla hans idiotier.) Ni är alldeles för fantastiska för det.
 
Sova är bra :p jag lyckades kollapsa till sist. Jääj me typ :banghead:

Haha, nä. Är fortfarande lite för bitter och waaaaay för cynisk. (Läs Kukaset har invaderat mina tankar och jag tänker inte utsätta er för alla hans idiotier.) Ni är alldeles för fantastiska för det.
All sömn är bra sömn? Typ :o

Blä! Du får köra karatesparkar mot den jäveln och dumma tankarna. Rejäla sådana! :mad::rage:

Jag fortsätter se på serier och ignorerar måsjävlarna utanför fönstret :D
 
All sömn är bra sömn? Typ :o

Blä! Du får köra karatesparkar mot den jäveln och dumma tankarna. Rejäla sådana! :mad::rage:

Jag fortsätter se på serier och ignorerar måsjävlarna utanför fönstret :D
Typ så ja :p ;)

Jag kan just nu typ skratta åt det men de är så sjuka/idiotiska att det är skrämmande. Hell, jag var tvungen att förtrycka vem jag är för att han inte skulle känna sig hotad i sin roll som pojkvän. Och det redan innan allt 'riktigt' våld...

Jag prokrastinerar och låter bli att röja. Men jag måååååste snart börja igen. Annars får jag sova på golvet i natt :rofl:
 
E ja dö'?
....
Fötterna och händerna är kvar, även huvudet. Så jag antar att jag lever med hälsan i behåll :cautious:
 
Hmm här läste jag en annan åsikt av skillnaden mellan pan- och bisexualitet:
http://fandomsandfeminism.tumblr.com/post/77509985383/the-difference-between-bisexuality-and
tumblr_n1f0ejVsei1rbidupo8_540.png

Här har vi ju talat om den översta här.
Så här säger de istället detta (då blir det ingen skillnad alls?:confused:):
tumblr_n1f0ejVsei1rbidupo3_540.png

tumblr_n1f0ejVsei1rbidupo4_540.png


Hmmm :cautious:

Och så skriver de detta som jag reagerar lite på:
tumblr_n1f0ejVsei1rbidupo2_540.png

Den andra punkten under bisexualiteten.. man gillar ju alltid olika saker om olika personer tänker jag.

Nu känns det som att det bara förvirrar mig värre :rofl::grin: Men det finns säkert många olika åsikter om detta.
 
Jag pratade med en kille en gång som identifierade sig som pansexuell men han var sexuellt attraherad av objekt vilket mer låter som parafili.

Här en kvinna som är gift med. sexuellt attraherad av och har, enligt hennes definition, haft sexuellt umgänge med Berlinmuren.


'Men hur reagerade du den här dan 1989, en hel värld jublar över att Berlinmuren faller-'
'Inte jag.'

:D :D :D
 
På tal om transgenders:
tumblr_mbemrht9sX1rhivnro7_r1_1280.jpg

Intressant information! Jag visste om de två första och hade en föraning om den tredje men inte riktigt de andra :o men man kan alltid lära sig! :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 657
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp