Tramstråden

Hon var (dog tyvärr senare) en dramatisk och härlig tjej som utbrast "Seriöst?! Jag visste inte!"
Men jag visste att de alla skulle ta det bra. Och hon blev sedan nyfiken och frågade vilken som var min typ (vi hade pratat om våra typer då) :D:love:

Åh, så härligt! :love: Älskar de reaktionerna.
Alla mina vänner som jag diskuterat det med har bara varit glada och tyckt att det varit roligt att jag äntligen funnit mig själv och släppt fram mig. :heart
 
Åh, så härligt! :love: Älskar de reaktionerna.
Alla mina vänner som jag diskuterat det med har bara varit glada och tyckt att det varit roligt att jag äntligen funnit mig själv och släppt fram mig. :heart
:heart
De andra var lite mera rycka på axlarna och frågade inte så noga så de var mera av en besvikelse :p Det är roligare när folk ställer frågor! :D
 
Ja, fast de kanske inte vågar fråga direkt? :D



Har det inte funnits/finns det inte en sån? :O
Nä, och det är synd - det är kul om folk frågar! Man får väl säga " ... har ni några frågor på det?" :p

:eek::rage:
Hade för mig att den hette draktråden men kanske minns fel ... :rage: isåfall får den väl heta "den SANNE enhörningstråden!" :mad:
 
"The one and only unicorn"
"Äkta enhörningarnas tråd"
"The Unicorns"
"The true enhörningstråden"
....
Hmmmm.
 
Nä, och det är synd - det är kul om folk frågar! Man får väl säga " ... har ni några frågor på det?" :p

:eek::rage:
Hade för mig att den hette draktråden men kanske minns fel ... :rage: isåfall får den väl heta "den SANNE enhörningstråden!" :mad:

Haha, då blir vi populära!! :D

Ligger i sängen och det blir kämpigare att skriva på mobilen nu :arghh:

Ligger i soffan och följer kuppen i Turkiet - så, så trött. Sov redan knappt natten till idag. :rofl:
 
Med alla våra gifar :angel:
Det blir väl snart "det där irriterande fjortis gängets tråd" :o

Det är så många mil bort - soov! :p

Men typ - de borde i alla fall vara glada att slippa oss. :D
Men jag är en nyhets-junkie! :eek:

Fine! :mad: För att inte riskera en (för)bann(else)...
Regnbågsglittretstråd då - lätt och fint i munnen :D

5a1b0b3a8fdb6397078f2d06c9fbcd97.jpg


:love::love::love:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 660
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp