Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 465
Ooooh jag fann det @RedHyuuga !! :rofl:
tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o1_540.gif

tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o3_540.gif

tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o4_540.gif

tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o2_540.gif

:rofl:
Fast jag gillade översättningen att det är roligt att mobba små söta pojkar bättre :angel::rofl:
Men daryuns ansikte säger allt! :up::D

:eek::mad:
Men seriöst, ibland kan anime få en att skratta och ibland gråta - ett av de värsta ögonblicken var nog när ett skepp brann upp/dog i min favorit anime (just nu) :cautious: jag grät som den! :D

Och sedan kan inget få mig att skratta så mycket som viss humor i animes :love::D

Jag förstår förstås att anime kan uppskattas av andra (någon gillar kostymdraman, någon gillar anime, någon gillar naturdokumentärer etc) men jag har aldrig fastnat för anime själv ;)

Tycker det är kul att du är så påläst och verkar gilla det så mycket :D

Jag förstår förstås att anime kan uppskattas av andra (någon gillar kostymdraman, någon gillar anime, någon gillar naturdokumentärer etc) men jag har aldrig fastnat för anime själv ;)

Tycker det är kul att du är så påläst och verkar gilla det så mycket :D
Jag vet inte om jag är så påläst ... beror på vem man jämför med :angel::rofl::D
Jag är nog dock ganska påläst om de jag tycker om! :up::D

Jag vet inte om jag är så påläst ... beror på vem man jämför med :angel::rofl::D
Jag är nog dock ganska påläst om de jag tycker om! :up::D
Finns ju alltid någon som kan mer.. men du har flest inlägg i denna tråd så :D

@Monimaker fick mig att börja se om Band of Brothers och jag får så mycket nostalgiflashbacks :love: :up:

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 517
· Visningar
130 067
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka