Tramstråden

Ja faktiskt.

Jag läser dom inte längre, Naruto slutade jag läsa när de han blev hokage och Bleach efter att Aizen blev besegrad. Har inte kollat till dom på länge.

Har faktiskt kollat lite, men inte min stil riktigt. Jag gillar han svärdpiraten, som har samma röst som Hijikata i Gintama. :angel:
Naruto är ju slut egentligen. Den som kommer ut lite ibland nu är om bokuto, läser den lite då den kommer ut så sällan men jag tycker att han är en riktig gnällis dock :grin:
Bleach läser jag dock fortfarande, när jag ändå hängt med så här länge så vill jag hänga med till slutet - det är tydligen inte så långt kvar nu.

Menar du Zoro? :love::love::love:
roronoa_zoro_by_anime_no_sekai-d53fjak.gif

tumblr_mheont0cJX1s3rpx5o1_500.gif

tumblr_mgdph5i5BJ1s2axdno1_500.gif

tumblr_nghjraTc7b1u0wjc3o2_r1_500.gif

roronoa_by_monkeydmimi-da7lri2.gif

tumblr_np1djmbUBi1uqsjiko7_500.gif

tumblr_mjx1u7YLCw1s7x66ao1_500.gif

tumblr_mom7757tAl1rwgj3ko1_500.gif

Den söta coola idioten :love: som alltid går vilse :angel::D:love:
 
Naruto är ju slut egentligen. Den som kommer ut lite ibland nu är om bokuto, läser den lite då den kommer ut så sällan men jag tycker att han är en riktig gnällis dock :grin:
Bleach läser jag dock fortfarande, när jag ändå hängt med så här länge så vill jag hänga med till slutet - det är tydligen inte så långt kvar nu.

Menar du Zoro?
Den söta coola idioten :love: som alltid går vilse :angel::D:love:
Jo och det är väl därför jag slutat läsa, tycker de har blivit lite för stora och vill inte läsa någon fortsättning då det känns som de typ mjölkar pengar nu, likaså animen med konstanta fillers även om det var långt kvar innan animen hade hunnit ifatt mangan...

Ah, så kanske de va han hette ja. Han känns lite sådär badass och cool, har sett lite fajter han gjort mot diverse karaktärer och my gawd.... du kanske börjar ana en röd tråd i vad jag faller för karaktärer. :love:
Hirmes, Zoro, Madara, Gin, Hijikata bara för att nämna några få. :love:
 
OMG!
Nu fann jag någon fanmade gif från en av mina favoriter - Hyuuga från 07 ghost. :heart :heart :heart
tumblr_inline_oacimaz6pH1rfebg6_500.gif

och även en när han är infiltrerar kyrkan från mangan:
tumblr_nwqfkpVIW91rp0g3fo3_500.gif


alltså nu e ja så sugen på att läsa om den mangan bara för det.
tumblr_nz80nirNHy1rp0g3fo1_500.gif
 
Jo och det är väl därför jag slutat läsa, tycker de har blivit lite för stora och vill inte läsa någon fortsättning då det känns som de typ mjölkar pengar nu, likaså animen med konstanta fillers även om det var långt kvar innan animen hade hunnit ifatt mangan...

Ah, så kanske de va han hette ja. Han känns lite sådär badass och cool, har sett lite fajter han gjort mot diverse karaktärer och my gawd.... du kanske börjar ana en röd tråd i vad jag faller för karaktärer. :love:
Hirmes, Zoro, Madara, Gin, Hijikata bara för att nämna några få. :love:
Ja, de mjölkar lite håller jag med om. Men One Piece känns inte riktigt samma sak, canon alltså - fillerna kan kännas lite så - då författaren verkar ha planerat ut hela historien från start och det känns fortfatande ogriginellt. Faktiskt så får läsarna just nu veta om bakgrunden till en av karaktärerna som har länge varit med från början, typ 7-800 kapitel senare :p

Badass minst sagt :love:
 
OMG!
Nu fann jag någon fanmade gif från en av mina favoriter - Hyuuga från 07 ghost. :heart :heart :heart
tumblr_inline_oacimaz6pH1rfebg6_500.gif

och även en när han är infiltrerar kyrkan från mangan:
tumblr_nwqfkpVIW91rp0g3fo3_500.gif


alltså nu e ja så sugen på att läsa om den mangan bara för det.
tumblr_nz80nirNHy1rp0g3fo1_500.gif
Hm, har för mig att jag provade titta på den men kan inte minnas varför jag slutade.... :cautious:
 
Ja, de mjölkar lite håller jag med om. Men One Piece känns inte riktigt samma sak, canon alltså - fillerna kan kännas lite så - då författaren verkar ha planerat ut hela historien från start och det känns fortfatande ogriginellt. Faktiskt så får läsarna just nu veta om bakgrunden till en av karaktärerna som har länge varit med från början, typ 7-800 kapitel senare :p

Badass minst sagt :love:
Nä One Piece är väl nått annat, kollar inte själv så har ingen koll faktiskt, men både Naruto och Bleach ja nja... njäääeee

Förresten sitter ja å kolla på några One Piece avsnitt, typ första när Lufft träffar Zoro för första gången.
:angel:

Kom på en till anime som jag tittat på Ao No Exorcist - den var också lite sådär smooth i sina stridscener har jag för mig @RedHyuuga :D
Den har jag inte sett men hört talas om. Funderar lite på om jag ska ta och se Darker Than Black eller inte.

Hm, har för mig att jag provade titta på den men kan inte minnas varför jag slutade.... :cautious:
Animen suger balle, den är asdålig!!
Den började helt okej, men sen ballade det ur när de slutade följa mangan och gjorde filler episoder istället och det var inte alls som i mangan... fy va ja va besviken. Lite samma med Togainu no Chi, mangan är bättre än animen.

The Devil Is A Part Timer var lite rolig och skön att slötitta på också.
Noragami också! Den tror jag att du skulle kanske gilla @RedHyuuga :)
Jag har kikat på trailern för Noragami men har inte fastnat för den, känns lite sådär. Gillar väl inte konceptet riktigt, jag är kräsen. :rofl: :rofl:
 
:D
Viktiga frågorna först:
1) Favorit karaktär i one piece?
2) Vad tycker du om doflamingo?
:cautious::D

(Vi är snälla egentligen, jag lovar :o:angel:)

Favorit karaktär är nog Trafalgar Law och Luffy (fast jag gillar också Zorro) :D Men Ace och Corazon är också fantastiska men är tyvärr inte med längre :cry::cry::cry::arghh::arghh:
Doflamingo dödade Corazon :cry::cry::cry::cry: Han är en bra skurk men han är så ond :nailbiting:
 
Favorit karaktär är nog Trafalgar Law och Luffy (fast jag gillar också Zorro) :D Men Ace och Corazon är också fantastiska men är tyvärr inte med längre :cry::cry::cry::arghh::arghh:
Doflamingo dödade Corazon :cry::cry::cry::cry: Han är en bra skurk men han är så ond :nailbiting:
Lawlu? :D
Aceeeee! :cry: Helt fantastiskt att hans död fortfarande är som ett öppet sår i fandomen trots att det var flera år sedan nu :cautious:
Håller med, bra skurk men så ond :cautious: går inte riktigt att gilla. I animen hann jag dessutom bli trött på hans skratt :laugh:
 
Nä One Piece är väl nått annat, kollar inte själv så har ingen koll faktiskt, men både Naruto och Bleach ja nja... njäääeee

Förresten sitter ja å kolla på några One Piece avsnitt, typ första när Lufft träffar Zoro för första gången.
:angel:


Den har jag inte sett men hört talas om. Funderar lite på om jag ska ta och se Darker Than Black eller inte.


Animen suger balle, den är asdålig!!
Den började helt okej, men sen ballade det ur när de slutade följa mangan och gjorde filler episoder istället och det var inte alls som i mangan... fy va ja va besviken. Lite samma med Togainu no Chi, mangan är bättre än animen.


Jag har kikat på trailern för Noragami men har inte fastnat för den, känns lite sådär. Gillar väl inte konceptet riktigt, jag är kräsen. :rofl: :rofl:
Här har du en kortare version från zoros sida av när de möttes:
http://askzoroaboutluffy.tumblr.com/post/129670043495/zoro-who-made-the-first-move-you-or-luffy
Basically :D Jag älskar hur Luffy rekryterar sitt crew, han rent av utpressar dem typ "du är med mig, that's it" :rofl::p

Darker than black har jag inte hört om. Supernatural?

Äsch då, jag gillar bättre att börja titta på animen och om jag tycker att den är riktigt bra så läser jag mangan också :(

Whoops, jag skulle skriva om noragami men så råkade jag tänka på ao no exorcist och skrev om den istället :o:angel: Men äh, jag låter det vara kvar då jag gillade den :D
Jag var fast från när jag såg första fajten då jag tyckte att det var läckert.
Tyvärr utan text (i mobilen iaf). Men när jag fick se den så var jag hooked.

Noragami (nu tänker jag på rätt anime! :angel:) är lite sådär söt och rolig så det kan jag nog kanske förstå. Nu när jag tänker på det så saknas det någon av din typ :idea: det är nog säkert därför! :D:p
 
Här har du en kortare version från zoros sida av när de möttes:
http://askzoroaboutluffy.tumblr.com/post/129670043495/zoro-who-made-the-first-move-you-or-luffy
Basically :D Jag älskar hur Luffy rekryterar sitt crew, han rent av utpressar dem typ "du är med mig, that's it" :rofl::p

Darker than black har jag inte hört om. Supernatural?

Äsch då, jag gillar bättre att börja titta på animen och om jag tycker att den är riktigt bra så läser jag mangan också :(

Whoops, jag skulle skriva om noragami men så råkade jag tänka på ao no exorcist och skrev om den istället :o:angel: Men äh, jag låter det vara kvar då jag gillade den :D
Jag var fast från när jag såg första fajten då jag tyckte att det var läckert.



Noragami (nu tänker jag på rätt anime! :angel:) är lite sådär söt och rolig så det kan jag nog kanske förstå. Nu när jag tänker på det så saknas det någon av din typ :idea: det är nog säkert därför! :D:p
jo nu har jag sett hur han rekryterat Zoro och Nami och det är verkligen utpressning.:angel:

Jag minns inte hur jag hittade den, men hörde talas om den och än har jag bara sett trailern, har inte sett något avsnitt än, så vågar inte säga hur den är. :p

Ja, i vissa fall är mangan bättre än animen, och jag ska väl erkänna att jag såg första avsnittet av animen, gillade vad jag såg, sen läste jag mangan för att veta vad som händer och blev mer fast.

Aha, då är jag med. :p
Sen är jag inte överförtjust i seiyuun (de som har spelar rösten) som har huvudrollen i Noragami, vet inte riktigt varför. Kanske förknippar honom alltför mycket med Izaya i Durarara!!
 
jo nu har jag sett hur han rekryterat Zoro och Nami och det är verkligen utpressning.:angel:

Jag minns inte hur jag hittade den, men hörde talas om den och än har jag bara sett trailern, har inte sett något avsnitt än, så vågar inte säga hur den är. :p

Ja, i vissa fall är mangan bättre än animen, och jag ska väl erkänna att jag såg första avsnittet av animen, gillade vad jag såg, sen läste jag mangan för att veta vad som händer och blev mer fast.

Aha, då är jag med. :p
Sen är jag inte överförtjust i seiyuun (de som har spelar rösten) som har huvudrollen i Noragami, vet inte riktigt varför. Kanske förknippar honom alltför mycket med Izaya i Durarara!!
Fast Nami utp-... whoops, spoilers spoilers :angel: Vad exakt såg du av namis rekrytering? :D Hon har ett rörande arc strax efter sanji joinar, verkligen starkt.

Det är nästan det värsta som kan hända - att man tycker animen är bra och därför läser mangan också men så blir animen dålig pga det! :eek::cry::grin:

Ibland har jag tur som inte hör så bra, jag kan inte skilja på olika seiyuun - andra hör direkt vilka andra karaktärer haft samma röst. Men inte jag :D En fördel! :up::p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 626
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp