Tramstråden

Han försöker låta bli att titta - han vet hur de där såkallade konstverken kan påverka en :rofl::D
Ooh kom på en sak som jag inte nämnt! Jag äääälskar när Arslan blir arg på grannlandets prins när Daryun kämpar för honom mot den där jätten som inte känner smärta. Han sa något typ om daryun förlorade så skulle han hugga av honom huvudet och sätta upp den på ett spjut! O_o Mitt hjärta sa bara aaaawww vilken kärleksförklaring! :o:angel::D
Precis, han vet ju redan. :rofl: :rofl: :rofl:
Ja, Daryun älskar nog Arslan lite mer än bara lojal som en knight. När jag såg OVA med Gieve och hans historier och sen när de andra kom tillbaka och Arslan typ förförde Daryun, Narsus och Elam. Daryuns reaktion fick mig att reagera mest för det kändes så "in character" och han va ganska söt när han rodnade så men samtidigt lyste upp och var jätteglad. :p

Jo men har de tex mött sanji ännu? :cautious:

Jag fortsätter att vara nöjd att jag slipper bry mig om rösterna så länge de finns där och det finns text :angel::p
Nä, nu har de mött nån Pinocchio som hette något konstigt velpoo eller nått, ganska lam snubbe verkar va feg som sjutton. :rofl: :rofl: :rofl:
 
Precis, han vet ju redan. :rofl: :rofl: :rofl:
Ja, Daryun älskar nog Arslan lite mer än bara lojal som en knight. När jag såg OVA med Gieve och hans historier och sen när de andra kom tillbaka och Arslan typ förförde Daryun, Narsus och Elam. Daryuns reaktion fick mig att reagera mest för det kändes så "in character" och han va ganska söt när han rodnade så men samtidigt lyste upp och var jätteglad. :p


Nä, nu har de mött nån Pinocchio som hette något konstigt velpoo eller nått, ganska lam snubbe verkar va feg som sjutton. :rofl: :rofl: :rofl:
Jag shippar dem totalt :angel::love: och Arslan älskar nog daryun mera än en soldat, han har ju verkligen varit vid hans sida och skyddat honom genom allt :love:
Åh på en sida i någon pocket så förklarades de olika karatärerna och bl.a. så stod det "- Daryun!!!" under Arslan och "- Denkai!!!" (typ ers majestät tror jag?) under Daryun :rofl: ingen annanstans stod det något sånt.
Och som Hilmes sa - som soldat så fokuserar man mer på männen :angel:;)

Pinocchio :rofl::rofl: Passar Usopp utmärkt som beskrivning :angel::D Och det är Usopp han heter.
Men då har du inte kommit till nami's arc ännu - då har du verkligen något att se fram emot!! :up: Och sanji såklart :D
 
Jag shippar dem totalt :angel::love: och Arslan gillar nog daryun mera än en soldat, han har ju verkligen varit vid hans sida och skyddat honom genom allt :love:
Åh på en sida i någon pocket så förklarades de olika karatärerna och bl.a. så stod det "- Daryun!!!" under Arslan och "- Denkai!!!" (typ ers majestät tror jag?) under Daryun :rofl: ingen annanstans stod det något sånt.
Och som Hilmes sa - som soldat så fokuserar man mer på männen :angel:;)

Pinocchio :rofl::rofl: Passar Usopp utmärkt som beskrivning :angel::D Och det är Usopp han heter.
Men då har du inte kommit till nami's arc ännu - då har du verkligen något att se fram emot!! :up: Och sanji såklart :D
:rofl: :rofl: :rofl:
Jag vet inte varför men jag minns att jag hade en sån dum idé när jag såg Arslan konfrontera Hirmes och säga att han skulle joina honom och Hirmes skulle säga något i stil med "ja, det kan jag göra men på ett villkor", Arslan vill såklart veta, men ingen får höra så Hirmes viskar i Arlsan öra "let me fuck you".... och naive Arslan låter han göra det efter att de vunnit den striden :angel: yep, I'm a naughty girl :angel: :devil: :devil:
Den tanken förstärktes ännu mer när jag såg Hirmes kommentar där om att han fokuserar på männen. Inte för att det kommer hända men men~ :laugh:

Ja, han hade ju en lång näsa och ljuger ju. :p
 
:rofl: :rofl: :rofl:
Jag vet inte varför men jag minns att jag hade en sån dum idé när jag såg Arslan konfrontera Hirmes och säga att han skulle joina honom och Hirmes skulle säga något i stil med "ja, det kan jag göra men på ett villkor", Arslan vill såklart veta, men ingen får höra så Hirmes viskar i Arlsan öra "let me fuck you".... och naive Arslan låter han göra det efter att de vunnit den striden :angel: yep, I'm a naughty girl :angel: :devil: :devil:
Den tanken förstärktes ännu mer när jag såg Hirmes kommentar där om att han fokuserar på männen. Inte för att det kommer hända men men~ :laugh:

Ja, han hade ju en lång näsa och ljuger ju. :p
Arslan skulle nog dock missförstå totalt och typ "Ok!" Och sedan när Daryun frågar hur han lyckades och så förklarar Arslan vad de kommit överens om. Daryun bara :eek::eek::rage::rage: "Inte min Arslan!!!"
Don't worry, I'm a naughty girl too :D och jag har sett värre saker... :cautious::angel:

Du kanske kommer att se att hans lögner har en liten tendens till att bli sanna ... :angel:
 
Han skulle mörda luffy :angel:
tumblr_mm9y40l9s81rj2nvxo2_1280.gif
Haha jag älskar Sanji och hans svartsjuka :D Jag fick ett sånt sug att börja se om One Piece men det är så många avsnitt O_o
 
Arslan skulle nog dock missförstå totalt och typ "Ok!" Och sedan när Daryun frågar hur han lyckades och så förklarar Arslan vad de kommit överens om. Daryun bara :eek::eek::rage::rage: "Inte min Arslan!!!"
Don't worry, I'm a naughty girl too :D och jag har sett värre saker... :cautious::angel:

Du kanske kommer att se att hans lögner har en liten tendens till att bli sanna ... :angel:
:rofl: :rofl: :rofl:
Alltså jag kan verkligen se hur Daryun verkligen skulle ha en mördandeblick om han skulle få veta. :rofl: :rofl:
Jag vet inte vad det är med mig och huvudkaraktären typ göra något sådant med sin kusin/fiende, jag antar att det är det "förbjudna" som lockar.
Oh, välkommen till klubben, jag gissar på att jag också sett värre saker. Hentai tentackler någon? :laugh:

Oh, vet inte om jag kommer orka se färdigt är ju så många episoder att gå igenom.....
 
Haha jag älskar Sanji och hans svartsjuka :D Jag fick ett sånt sug att börja se om One Piece men det är så många avsnitt O_o
Gud, det är lite för många avsnitt ja :rofl::D jag läste dock en fanfic där de såg luffys minnen och det var ett trevligt annorlunda sätt att "se" om hela serien innan new world :love:
 
:rofl: :rofl: :rofl:
Alltså jag kan verkligen se hur Daryun verkligen skulle ha en mördandeblick om han skulle få veta. :rofl: :rofl:
Jag vet inte vad det är med mig och huvudkaraktären typ göra något sådant med sin kusin/fiende, jag antar att det är det "förbjudna" som lockar.
Oh, välkommen till klubben, jag gissar på att jag också sett värre saker. Hentai tentackler någon? :laugh:

Oh, vet inte om jag kommer orka se färdigt är ju så många episoder att gå igenom.....
tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o2_540.gif

Typ så här har animen redan sagt :rofl:
Det är alltid det förbjudna som lockar :angel::devil::D
Uhh, tentakler på tjejer - nej tack. Men tentakler på killar - öööööhhmmmmm.... :angel:

Man kan nog hoppa några episodes och läsa sammanfattning på wikia när man tröttnar på något arc. Det gjorde jag med skypeia. Och fillers, glöm inte fillers, de kan man skippa :grin:
 
tumblr_nt4t9wwiAf1u21ng6o2_540.gif

Typ så här har animen redan sagt :rofl:
Det är alltid det förbjudna som lockar :angel::devil::D
Uhh, tentakler på tjejer - nej tack. Men tentakler på killar - öööööhhmmmmm.... :angel:

Man kan nog hoppa några episodes och läsa sammanfattning på wikia när man tröttnar på något arc. Det gjorde jag med skypeia. Och fillers, glöm inte fillers, de kan man skippa :grin:

Hahhahaha jo det är sant, jag kan se honom ha den minen till det här:
46HmahGV8fI.jpg


Samtidigt så på nått sätt hade jag inte haft nått emot att se Hirmes *host host* med Daryun, där Hirmes är the seme. :angel: :o :devil: yeah naughty girl.

Det är ungefär så jag kör "episode lists" är nyckeln till det hela. :D
 
Den här bilden sätter verkligen igång mina tankar.
UDJ8Bl2VYhs.jpg

Typ att de står lite närmare, Hermes har en hand på Arslans höft, inga kläder......de sitter ihop.....do I need to say more? :o:o :love::love:
 
Hahhahaha jo det är sant, jag kan se honom ha den minen till det här:
46HmahGV8fI.jpg


Samtidigt så på nått sätt hade jag inte haft nått emot att se Hirmes *host host* med Daryun, där Hirmes är the seme. :angel: :o :devil: yeah naughty girl.

Det är ungefär så jag kör "episode lists" är nyckeln till det hela. :D
tumblr_inline_nw6a34Z61E1sm83b7_540.jpg

:D
Jag tror jag föredrar detta ändå :love:
tumblr_novzixvRrY1r6s388o1_500.jpg

tumblr_nnq6cjfNcR1ru0b90o1_1280.jpg

Jag fattar totalt det där lite sadistiska :angel::devil: men just nu känner jag för den där stora starke mannen som blir nervös och fånig inför sin lilla kärlek :D:love:

Ohoho, nu måste jag googla daryun x hilmes .... :cautious::devil:
 
@Asko :rofl: :rofl::rofl: :rofl:
Lägger lite moteld.
Z-9axLdjqts.jpg


Det dumma är att det är skitsvårt att googla och hitta bra bilder, jag hittade dessa gömda på en sida som google inte lyckats hitta åt mig. letar febrilt efter allt som jag vill se nu. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 621
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Har min häst painface-ögon?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp