Precis, han vet ju redan.Han försöker låta bli att titta - han vet hur de där såkallade konstverken kan påverka en
Ooh kom på en sak som jag inte nämnt! Jag äääälskar när Arslan blir arg på grannlandets prins när Daryun kämpar för honom mot den där jätten som inte känner smärta. Han sa något typ om daryun förlorade så skulle han hugga av honom huvudet och sätta upp den på ett spjut!Mitt hjärta sa bara aaaawww vilken kärleksförklaring!
![]()
Ja, Daryun älskar nog Arslan lite mer än bara lojal som en knight. När jag såg OVA med Gieve och hans historier och sen när de andra kom tillbaka och Arslan typ förförde Daryun, Narsus och Elam. Daryuns reaktion fick mig att reagera mest för det kändes så "in character" och han va ganska söt när han rodnade så men samtidigt lyste upp och var jätteglad.
Nä, nu har de mött nån Pinocchio som hette något konstigt velpoo eller nått, ganska lam snubbe verkar va feg som sjutton.Jo men har de tex mött sanji ännu?
Jag fortsätter att vara nöjd att jag slipper bry mig om rösterna så länge de finns där och det finns text![]()