Asko
Trådstartare
Ooh wee!! De avslöjade inte mycket men ändåUnder 2017 sägs det att den nya säsongen ska komma![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh wee!! De avslöjade inte mycket men ändåUnder 2017 sägs det att den nya säsongen ska komma![]()
Lawlu?
Aceeeee!Helt fantastiskt att hans död fortfarande är som ett öppet sår i fandomen trots att det var flera år sedan nu
Håller med, bra skurk men så ondgår inte riktigt att gilla. I animen hann jag dessutom bli trött på hans skratt
![]()
De gjorde ju inte det men jag är glad för jag trodde inte det skulle komma någon ny säsongOoh wee!! De avslöjade inte mycket men ändå![]()
YaaayLawluJag kan förstå det, jag satt och lipade då han dog
Ja Doffy var ganska så jobbig efter ett tag med sina håriga ben och konstiga solglasögon
![]()
Jag älskar Zorros (och alla i Luffys crew) lojalitet mot LuffyYaaayjag gillar lawlu också även om zolu är nog min favorit.
Alla är fina med luffy!Han är bara så älskvärd!
Gud ja, jag är en sucker för lojalitet så one piece är som .... the one piece för mig när det gäller detJag älskar Zorros (och alla i Luffys crew) lojalitet mot Luffy![]()
Jag gråter ganska lätt@ThereseKarlsson När Ace dog och när Merry brann upp är nog de två tillfällen jag grät
Kanske kanske lite när Robin mötte sin mamma för sista gången också ..
Jag är inte typen som gråter lätt men one piece har förstört mig![]()
hahhahah I remember that one. xD
Haha samma för mig, till och med Boa Hancock vinner Luffy överGud ja, jag är en sucker för lojalitet så one piece är som .... the one piece för mig när det gäller det![]()
nu har de "set sails to the ocean". snabbkikar liteFast Nami utp-... whoops, spoilers spoilersVad exakt såg du av namis rekrytering?
Hon har ett rörande arc strax efter sanji joinar, verkligen starkt.
Det är nästan det värsta som kan hända - att man tycker animen är bra och därför läser mangan också men så blir animen dålig pga det!
Ibland har jag tur som inte hör så bra, jag kan inte skilja på olika seiyuun - andra hör direkt vilka andra karaktärer haft samma röst. Men inte jagEn fördel!
![]()
Jag kunde inte ens titta på hela arcen förrän för ett tag sedan för jag visste hur det skulle förstöra mig att se hur mycket luffy kämpade bara för att misslyckasJag gråter ganska lättMen Ace död tog hårt på mig
![]()
Jag läste mangan och jag hade ingen aning om att han skullen dö, jag tänkt in i det sista att inte kan de ta död på honomJag kunde inte ens titta på hela arcen förrän för ett tag sedan för jag visste hur det skulle förstöra mig att se hur mycket luffy kämpade bara för att misslyckas![]()
Han försöker låta bli att titta - han vet hur de där såkallade konstverken kan påverka enhahhahah I remember that one. xD
Det var så kul och Daryun bryr sig inte förrän Arslan ramlar xD
Haha samma för mig, till och med Boa Hancock vinner Luffy över![]()
Jo men har de tex mött sanji ännu?nu har de "set sails to the ocean". snabbkikar lite
Jo, fast i det här fallet är jag glad att jag började läsa mangan, speciellt då animen slutade långt innan mangan.
Jag tillhör den där som känner igen rösterna direkt, däremot han som spelar Hirmes hade jag lite svårt att placera, men när jag fick reda på att det är samma som spelar Eren i Attack on Titan jag hör det väldigt väl, speciellt flashbacken när han bar barn då låter han precis som Eren.
Vissa seiyuus är grymt duktiga på att spela olika karaktärer medan några låter likadant rakt igenom. Föredrar de duktiga om det inte en väldigt bra röst förstås.![]()
Jag läste mangan och jag hade ingen aning om att han skullen dö, jag tänkt in i det sista att inte kan de ta död på honom![]()
Han skulle mörda luffyHahah oh ja, om han bara visste![]()