Träffas i Kalmar?

strawberrysylt

Trådstartare
Några har kanske läst tråden jag startade nyligen, när jag var på väg att flytta till Kalmar.

Jag har nu kommit på plats och börjar komma iordning och det hade varit kul att träffas o säga hej till nån/nåra bukare ifall det är någon som vill!?

//r

Vad kul!

Och tack så mycket! Jag trivs väldigt bra, det är skönt nu när jag fått en fast punkt =). Japp, jag ska plugga hälsovetenskapliga programmet, så planen är att jag ska bli kvar här i (minst) tre år nu! Pluggar du också?

När passar det dig att ses? Någon gång i veckan som kommer? =)

//r

Vad kul! Pluggar du med eller du jobbar?

Som sagt, någon dag i veckan som kommer kanske? Kanske torsdag eller fredag eftermiddag?

//r

Vi skulle blivit kurskamrater! Jag kom in på hälsovetenskapliga också men fick nytt jobb som gick före.

Jag är gärna med på buketräff även fast att jag flyttat från ön :)

Jag jobbar! Kan tyvärr inte på torsdag, jag har en efterlängtad massage då och på fredag har jag ridning. men annars är jag gärna med på en buketräff:)

monifa: Oj, nämen där ser man! Haha, vad häftigt ifall vi blivit klasskompisar! =) Kul att du vill ses!

Emtherlia: Okej! Hmm, okej, men kanske på lördag då?

//r

Lillagoajag: Okej! Hur funkar lördag för dig? Annars kan ju vi (och monifa om du kan?) ses på tors eller fre? och så får vi ha en träff till när du kan, Emtherlia?

//r

Jag har tyvärr mjölkning på schemat både torsdag, fredag och lördag. Kan tisdag och onsdag + söndag em denna vecka och veckan efter måndag, tisdag em, onsdag fm och hela den helgen :)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 715
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 418
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst