Hmm har inga frön till det, har bara buskbönor. Funderar på någonting lågt som inte konkurrerar på höjden? Men är lite rådvill.störbönor?
Vet faktiskt knappt var jag ska plantera nånting alls, har lite svårt att bestämma mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm har inga frön till det, har bara buskbönor. Funderar på någonting lågt som inte konkurrerar på höjden? Men är lite rådvill.störbönor?
Visa bifogad fil 50586
Sockerärter, rädisor, sallat.
Tips på lämplig grönsak att sätta mellan ärterna när rädisor och sallat är skördat?
Tänkte det skulle vara svårt att komma åt om det var lågt.Hmm har inga frön till det, har bara buskbönor. Funderar på någonting lågt som inte konkurrerar på höjden? Men är lite rådvill.
Vet faktiskt knappt var jag ska plantera nånting alls, har lite svårt att bestämma mig.
Jag vet inte. Det kanske blir jättetrångt.Tänkte det skulle vara svårt att komma åt om det var lågt.
Om inte så rekommenderar jag mangold eller kanske spenat!
Också ett bra förslag! Fiffigt med någon rotfrukt ihop med ärter.Morötter kanske?
Försöker övertala en klätterros att den ska växa åt andra hållet
Funderar på om jag ska kapitulera och ge den en spaljé åt det håll den vill klättraJag gillar inte att behöva förespråka våld, men jag kan säga att varken New Dawn eller honungsrosen är uppmärksamma eller lydiga lyssnare - men grensax och sekatör får dem att skärpa till sig en stund. I wish you luck.
Aj det bådar inte gott för mig. Ska vi slå vad om att den planerade honungsrosen på den än så länge obefintliga spaljen in mot grannen kommer tycka att det är skitkul att översvämma deras tomt med sin grönska. (De älskar gräsmatta och stensättningar men verkar avsky blommor och träd)Jag gillar inte att behöva förespråka våld, men jag kan säga att varken New Dawn eller honungsrosen är uppmärksamma eller lydiga lyssnare - men grensax och sekatör får dem att skärpa till sig en stund. I wish you luck.
Aj det bådar inte gott för mig. Ska vi slå vad om att den planerade honungsrosen på den än så länge obefintliga spaljen in mot grannen kommer tycka att det är skitkul att översvämma deras tomt med sin grönska. (De älskar gräsmatta och stensättningar men verkar avsky blommor och träd)
Jag gillar inte att behöva förespråka våld, men jag kan säga att varken New Dawn eller honungsrosen är uppmärksamma eller lydiga lyssnare - men grensax och sekatör får dem att skärpa till sig en stund. I wish you luck.
Då passar den nog in i den här galna omgivningen (förutom grannen då men de skiter vi i)Honungsrosor är lite anarkistiska av sig... de följer inte order kan vi lugnt säga
Finns det honungsrosor som klarar våra breddgrader?Honungsrosor är lite anarkistiska av sig... de följer inte order kan vi lugnt säga
Finns det honungsrosor som klarar våra breddgrader?
Jag skulle gärna ha en
Tack, jag ska till Mobackes på onsdag tänkte jag... say no moore...Absolut, min Rosa helenae hybrida är zon 5. Det är viktigt att det är hybrida och inte Lykkefund eller arten, de funkar inte. Jag har faktiskt köpt min på Plantagen och den är jättepigg.
Tack, jag ska till Mobackes på onsdag tänkte jag... say no moore...