Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skall snart plocka upp vitlöken. Men funderar på att spara några lökar till våren. Plockade upp några knoppen i våras var så goda.
Ja, vitlöken blir det nog en bra skörd av! Rödlöken försvann helt under självsådd blåklintSkall snart plocka upp vitlöken. Men funderar på att spara några lökar till våren. Plockade upp några knoppen i våras var så goda.
Va stora era lökar är, våra är fortfarande pyttesmå.
Alltså dessa ÄR pyttesmå, enormt misslyckad lök-skörd i årVa stora era lökar är, våra är fortfarande pyttesmå.
Killen kör på vinbär plockade från buskarna på sina flingor med lite socker.Ska erkänna att det är något speciellt med att äta egenodlade jordgubbar de jag drev upp från frön. De har inte riktigt den där klassiska jordgubbsformen men smaken sitter.
Visa bifogad fil 96065
Ändå större än våra, så små här.Alltså dessa ÄR pyttesmå, enormt misslyckad lök-skörd i år
Jag väntar också gärna länge förutom vitlöken som gärna delar sig om man väntar för länge.Nyfiken fråga, varför skördar ni lök redan nu?
När jag har lök, så skördar jag den som tidigast i slutet av augusti så de hinner bli nån storlek på, därav frågan