Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bildbomba? Trött? Jag förstår inte vad du menar.Ni kanske vill ha någon efterbild också? Eller bildbombar jag er trötta?
Nej älskar bilder!Ni kanske vill ha någon efterbild också? Eller bildbombar jag er trötta?
Så underbart!
Åh, du skulle ha sett vår trädgård när vi tog över i somras då - och framförallt hur den såg ut efter några månader! Jag skapade t o m en tråd om det gigantiska projektet här på bukefalos och fick massor av tips, bl.a om honungsrosen som nu är planterad vid vår entré. Har tagit massor av bilder för att komma ihåg hur illa det har varit och att det iaf förhoppningsvis är på rätt väg.Vågar inte visa bilder på vår trädgård. 2400 kvm oreda. Den hade fått växa fritt i många år när vi köpte huset hösten -11. Var bara en smal smal gång mellan buskar för att komma till dörren. Nån slags rosenbuskar. Har förstått att för att bli av med dem bör de grävas upp, det räcker inte att bara klippa ner. Vi måste bara hitta orken.
Håller med! Jag grämer mig för att jag inte fotat sånt som är fult. Nu kan jag stå och vara jättenöjd över att ha röjt undan men andra ser bara en tom yta och förstår inte storheten i det jag gjort
Vad är det för vacker växt du har i pallkragen i mitten
Haha, i vår trädgård (som nog också har varit jättefin en gång i tiden) har vi en nässelberså - troligtvis en gammal jordkällargrund...Precis som @TeamLundVer så fick jag ärva min oskötta,hemska trädgård,den har nog varit jättefin en gång i tiden.
Det värsta här var nog den 5m höga vildväxta hasselnöts bersån ,den skyddade bra mot den nyfikna grannen,men gjorde att vardagsrummet blev som ett svart hål, det var det första som rök.
Det är trädgårdsiris. Jag fick en rugge av en vän innan jag hade några rabatter så den åkte ner i det enda jag kunde erbjuda, ett hörn av en pallkrage. Nu 5 år senare har den fyllt hela ytan.Vad är det för vacker växt du har i pallkragen i mitten
Då hade jag nog hellre behållt min hasselnöts variant och bara såga ner den till lämplig höjd,men den var så illa skött tyvärr,och så gillar jag att säga ner sakerHaha, i vår trädgård (som nog också har varit jättefin en gång i tiden) har vi en nässelberså - troligtvis en gammal jordkällargrund...