Trädgården 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
1218844106584540582_1461735816

Håller tummarna!

Men för i hel.....:banghead::banghead::banghead:

Så teknikgeniet, @aprilmaj, hur trollade du fram min krokus? Tell me please :D
Jag gick in på sidan du länkade till.
Högerklickade på bilden.
Valde "Kopiera bildadress".
Gick in på Buke och vanliga svara-rutan.
Högst upp i svara-rutan finns små symboler. En ser ut som ett berg med en sol.
Klickade på den. Då kom en långsmal ruta upp. Där klistrade jag in den kopierade bildadressen (=högerklicka, om jag minns rätt).

Det är så TREVLIGT att för en gångs skull få vara ett teknikgeni!

Jag surfar från en padda @aprilmaj så jag kan bara klicka på bilden. Får då fram ett gäng alt på adresser. Valde det med URL och trodde det blev rätt men icke. Symbolen här på buke tror jag att jag har koll på. Måste nog gå till datorn och se om jag kan lösa det. Vill ju visa er fjärilen!

Jag surfar från en padda @aprilmaj så jag kan bara klicka på bilden. Får då fram ett gäng alt på adresser. Valde det med URL och trodde det blev rätt men icke. Symbolen här på buke tror jag att jag har koll på. Måste nog gå till datorn och se om jag kan lösa det. Vill ju visa er fjärilen!
Fjärilen vill vi absolut se!

Och om det är någon annan som vill ha teknisk support, så vet ni vem ni ska vända er till :up: Om det är gräsklippare med pluppar som ska hävstångas. Eller oklarheter gällande vilken sorts bensin man ska använda. Tja, allehanda maskinsvårigheter - välkomna med era frågor!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
438
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
  • Låst
Trädgård & Växter Nu har Impectas nya katalog kommit. Och nästa vecka går vi äntligen mot ljusare tider igen. :love: Då måste man få lov att komma med en...
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
116 204
Senast: Badger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka