Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du öppen eller privat insta?
Håller tummarna!
Men för i hel.....
Jaha, det tänkte jag inte ens på. Jag har flera Insta och länkar bara från den öppna.Har du öppen eller privat insta?
Öppna en till då, en öppen som du lägger in valda bilder i.Det kan förklara det hela. Jag har ju privat insta. Provade via websta men jag får inte till det.
Så vacker!Får väl testa jag också då. Min underbara vita uppslammade rosenkvitten har överlevt vintern i sin kruka. Tur, för den kostade 900 kr.
Det är den verkligen, föll totalt för den förra våren när jag var på Slottsträdgården Ulriksdal och den stod i full blom Apropå livsfarliga plantskolor... Dock är den rätt trist, gles och alldaglig sen när blomningen är över, så det gäller att njuta medan det varar!Så vacker!
Har du skapat nytt Insta-konto men inte hunnit lägga in bilder?
Beskriv hur du gör då, så kan teknikgeniet, dvs undertecknad, lotsa digVet inte vad jag gör för fel men länken kanske fungerar
Jag gick in på sidan du länkade till.Så teknikgeniet, @aprilmaj, hur trollade du fram min krokus? Tell me please
Fjärilen vill vi absolut se!Jag surfar från en padda @aprilmaj så jag kan bara klicka på bilden. Får då fram ett gäng alt på adresser. Valde det med URL och trodde det blev rätt men icke. Symbolen här på buke tror jag att jag har koll på. Måste nog gå till datorn och se om jag kan lösa det. Vill ju visa er fjärilen!