Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va!! Är de inte riktigt kloka
Sålde de lupiner?
Var lika förvånad jagMen va!! Är de inte riktigt kloka
Sålde de lupiner?
Glömde att nämna dalior... De är bara för mycket!Samma här! Pelargoner och tagetes kommer inte in i varken trädgård eller hus. Törs jag säga att jag inte gillar rosor heller...
Jag klippte för första gången på 1,5 år förra veckan med vår eldrivna klippare som har sladd, den harvade snällt igenom alltihop. Fick tömma uppsamlingen rätt ofta bara...Jag måste säga att jag är imponerad av min gräsklippare. Jag har klippt lite idag, för första gången i år och gräset var rejält högt. Maskinen ställde jag på högsta klipphöjden och den bara mosade sig igenom gräset. Otroligt att det gick att klippa.
Men..Glömde att nämna dalior... De är bara för mycket!
//marti - 65 år ung
Stor trädgård med mest buskar och stora träd, typ inga rabatter utan mer parklik. Har krukor med lite blommor på altaner vid huset bl. a .12 krukor med Afrikas lilja.Men..
Vad har du i din trädgård då?
... och jag kommer aldrig att bli tant...
Inte jag heller
PS. Jo jag vet att jag är för otålig och planterar saker i för små krukor, jag är definitivt ingen växtmänniska.
Men plantera om i större krukor då? Då får du ju mindre arbete med vattningen och gladare växter, win win.
Låter lovande, avskyr pelagoner till förbannelse kallas stinkblomma av mig (vanliga pelagoner då) . Tur så finns andra blommor, har liten pense eller hur stavas på trappen som hitta för 10a som är helt ljuvlig.Jag har alltid avskytt dem också... och ser inte att det kommer att förändras (blir ju 48 i augusti)
Efter att ha slavat i trädgården i flera dagar med ogräsrens o vattning mm så insåg jag att jag måste vara dum i huvudet, jag har ju köpt ca 1800kvm trädgård till
Låt den i Skåne bli ängsmark?Efter att ha slavat i trädgården i flera dagar med ogräsrens o vattning mm så insåg jag att jag måste vara dum i huvudet, jag har ju köpt ca 1800kvm trädgård till
Nej,då får jag antagligen grannarna på mig då det ligger i en liten by med villor.Låt den i Skåne bli ängsmark?