Pelargoner är jättefina men de luktar HEMSKT ! Så fort man nuddar dem så stinker de - BLÄ! Men, som sagt, jättefina blommor så jag planterar i krukor utomhus.....Då är jag extrem Tant! Älskar pelargoner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pelargoner är jättefina men de luktar HEMSKT ! Så fort man nuddar dem så stinker de - BLÄ! Men, som sagt, jättefina blommor så jag planterar i krukor utomhus.....Då är jag extrem Tant! Älskar pelargoner
Alltså jag har alltid avskytt dem så är lite frågande inför denna helomvändningDå är jag extrem Tant! Älskar pelargoner
Fast du kan ju försvara dig med att det finns gräsliga pelargoner och så finns det LJUVLIGA pelargonerAlltså jag har alltid avskytt dem så är lite frågande inför denna helomvändning
Äsch separera inte. Plantera med ohemula mängder gödning så sprider de ut sig alldeles strålande
De ska vara i en avlång låda så nu har jag separerat dem med våld. Men vete tusan om det kommer att bli bra. I flera krukor växer det inte mycket alls.Äsch separera inte. Plantera med ohemula mängder gödning så sprider de ut sig alldeles strålande
Alltså jag har alltid avskytt dem så är lite frågande inför denna helomvändning
Hehehe
Lupinerna utmed vägen utanför är lite ledsna nu. De har träffat mig och min nya trimmer.....
Bäst är nog doktor Westerlund, min farmor hade en sån när jag var liten och blir nostalgisk av denPelargoner är jättefina men de luktar HEMSKT ! Så fort man nuddar dem så stinker de - BLÄ! Men, som sagt, jättefina blommor så jag planterar i krukor utomhus.....
Såg att de sålde såna på Lidl. Du kanske skulle ta ett varv inne på valfri butik ocksåHehehe
Lupinerna utmed vägen utanför är lite ledsna nu. De har träffat mig och min nya trimmer.....
Vissa av oss blir tanter innan andraJag har alltid avskytt dem också... och ser inte att det kommer att förändras (blir ju 48 i augusti)
Ser ut som morgonstjärnaHurra! Gammelrosen har skjutit nytt och kraftigt från marknivå!
Något mer som dykt upp är dessa raringar, kan inte minnas dem från förra året. Någon som har koll på vad för lök(?) det är?
Visa bifogad fil 70948
Ja det verkar stämma bra, tack!Ser ut som morgonstjärna
Samma här! Pelargoner och tagetes kommer inte in i varken trädgård eller hus. Törs jag säga att jag inte gillar rosor heller...... och jag kommer aldrig att bli tant...
Men va!! Är de inte riktigt klokaSåg att de sålde såna på Lidl. Du kanske skulle ta ett varv inne på valfri butik också