Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde en överslagsberäkning på hur mycket de kommer avkasta och det är knappt det räcker faktiskt.Meningen var att ha 2 x 6 meter med jordgubbar men sen när de sköt så många revor kändes det som slöseri att bara kasta de nya plantorna, särskilt när de jag köpte var ganska dyra. Så nu är det istället 2 x 20 m. Men jordgubbar kan man inte ha för mycket av
Tomater har 110% grobarhetHur kan jag ha fler tomatplantor än antal frön jag sått? . Jag får inte plats!
Den ska ligga minst 30cm ner.Det går en år andra hållet med, men vi vet inte om vi vågar gräva upp den. De kan ha lagt fibern ovanpå...
Den ska, men jag är tveksam till att den gör det. Har varit med om att fiber lagts direkt under asfalten så jag vågar inte lita på detDen ska ligga minst 30cm ner.
Japp, i svamptork. Jordgubbar blir fantastiskt goda! Äpple också. Har inte provat hallon.Är det någon här som torkat bär och frukt själv? Tänkte ha till min overnight oats under vintern. Ffa då hallon och jordgubbar.
Det låter lovande!Japp, i svamptork. Jordgubbar blir fantastiskt goda! Äpple också. Har inte provat hallon.
Visa bifogad fil 70583Min lilla uteplats på gården jag bor på (hyr en lägenhet). Planterade lite nya sommarblommor med idag
Då borde det ligga ett band ovanpå kabeln med metallslinga i så man kan upptäcka kabeln vid grävjobb. Det är ett brett plastband i knallig färg. Om man går från huset där kabeln går in borde den vara ganska lätt att hitta. Så kan man ju gräva försiktigt efter plastbandet och se om den går där gången är.Det går en år andra hållet med, men vi vet inte om vi vågar gräva upp den. De kan ha lagt fibern ovanpå...