Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, ge dom gräsklipp att äta och vatten, så skördar du precis innan tjälen sätter sig så ska du se att du har fått purjo i årSatte ut mina extremt försummade purjolökar också. Tror jag är alldeles försent ute men har inte räknat med purjon i år annat än som en lärdom inför nästa år.
Jag ska INTE tigga...Tack, håller med! Tyvärr ingen aning vad de heter, de är väldigt gamla, men jag upplever att de sprider sig så sakteliga, lätta att dela som tur är
Jag ska INTE tigga...
Jag ska INTE tigga...
Jag ska INTE tigga...
Jo det gör jag
Kan jag få tigga lite bulber av dom?
ÄSCH!!!De har inte bulber för de är ingen lilja Dagliljorna tillhör Asparagales så de är närmare släkt med sparris än liljorna. Man sprider dem genom att dela på dem. H. fulva i Sverige är oftast steril, dvs den bildar inga frön.
ÄSCH!!!
Så nära men ändå så långt borta
ÄSCH!!!
Så nära men ändå så långt borta
Jag ska INTE tigga...
Jag ska INTE tigga...
Jag ska INTE tigga...
Jo det gör jag
Kan jag få tigga lite bulber av dom?
Oh wow, varför googlade jag Tuscany
Ska till en handelsträdgård i morgon som har MYCKET rosor. Suck..!
Shoppa loss!
Bilder på några chili, är fascinerad av att det blivit något öht då växterna blivit bortglömda till och från
Visa bifogad fil 32321
Dom flesta har blommor nu, vampyren har dock inte ens en liten liten blomknopp än.Så stora och fina frukter! Mina blommor har inte ens slagit ut ännu. De väntar på solen.
Dom flesta har blommor nu, vampyren har dock inte ens en liten liten blomknopp än.
Åhhhhhhhhh,får jag köpa några gula stockroser frön sedan,eller byta med mina rosa.De liljor jag hoppats på skulle vara svarta royal kiss verkar vara Forever Susan de med. Gula stockrosor slagit ut på framsidan.Visa bifogad fil 32334
Jag bor på Södra Norrlands Kustland. Så det är ganska långt från dig, men jag kanske får tigga en liten knöl i höst (om du tror att dom överlever PostMord ).Var bor du? Jag har också
Jag bor på Södra Norrlands Kustland. Så det är ganska långt från dig, men jag kanske får tigga en liten knöl i höst (om du tror att dom överlever PostMord ).