Alla paprikor och chili inomhus kryllar av löss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla paprikor och chili inomhus kryllar av löss
Nu har jag fått en blomma på vampyren (överst) och bonus bild på Black fangs (nedre)Nu känns det lite bättre! Mina pyrer har gott om knoppar och soctch bonnet funderar på att slå ut, så kanske är jag inte sååå långt efter ändå. Det ska bli fint framåt slutet på veckan så då hoppas jag att de sätter lite fart.
Otroligt vackra plantor är de oavsett.
Mina ember explosion är dock så långt efter att jag vette sjutton om det blir något av dem. dem plockade jag upp på plantbytardagen.
Jättegärna!
Är detta också Flammentanz? Ser inte riktigt på bilden. Fin!Sa jag att denna blommade eller?
Nu har det slagit ut ännu fler!
Visa bifogad fil 32442
Och @tanten , jag tror att det ogräset du startade en tråd om är det som huserar i mitt rosland. Om du undrar hur det ser ut när det får härja fritt
Är detta också Flammentanz? Ser inte riktigt på bilden. Fin!
Och @tanten , jag tror att det ogräset du startade en tråd om är det som huserar i mitt rosland. Om du undrar hur det ser ut när det får härja fritt
Men jag tror ditt är Våtarv - jag har det ogräset också....... Jag tror jag har samtliga ogräs som finns.Förlåt, det var @Lena Furberg som frågade!
Men jag tror ditt är Våtarv - jag har det ogräset också....... Jag tror jag har samtliga ogräs som finns.
Men jag tror ditt är Våtarv - jag har det ogräset också....... Jag tror jag har samtliga ogräs som finns.