Tråden för spår

Mint fick ett ickeförarspår igår, 1000m ungefär, 2h liggtid och alla apporter med utan problem!
Kul spår med mycket terrängskiften där sista biten gick i mossig skog. Han är helt otrolig att gå efter och titta på när han jobbar i spåret och hur han tar sig an klurigheter! Kommer han av spåret slår han direkt ner på tempot och stoppar näsan djupare ner i marken och väl på spåret rycker det till i linan och bär iväg igen -inga tveksamheter eller osäkerhet alls!
Otroligt lättläst och jag litar på honom till 100%!

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 201
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 521
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 638
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 743
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka