Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@AW Det där var nog det torftigaste dressyrprotokoll jag nånsin sett
@AW Det där var nog det torftigaste dressyrprotokoll jag nånsin sett
Då har du inte sett mitt
@AW vi såg ju din dressyr på plats och vi var lika oförstående vi till dina poäng, jag hade snarare gissat på närmare 80% när jag jämförde med de poängen jag fick och min känsla. Om vi låg på 7or genomgående borde du ha legat på 8or förutom halten då när han klev bakåt. Det är ju ett skämt att du får 6,5 på lösgjordheten för en sådan liten miss när vi får en 7a trots genomgående dålig lösgjordhet i hela galoppen .
Tror tyvärr domaren hade bestämt sig för att leta fel på er och dra ner så mycket det bara gick så fort det blev en miss, inte schysst tycker jag .
Men alltså... Oj! Jag har nog en halv uppsats på mitt! (Från Hofors då.) Å andra sidan så fick vi drygt 60 straff i dressyren...Då har du inte sett mitt
@AW vi såg ju din dressyr på plats och vi var lika oförstående vi till dina poäng, jag hade snarare gissat på närmare 80% när jag jämförde med de poängen jag fick och min känsla. Om vi låg på 7or genomgående borde du ha legat på 8or förutom halten då när han klev bakåt. Det är ju ett skämt att du får 6,5 på lösgjordheten för en sådan liten miss när vi får en 7a trots genomgående dålig lösgjordhet i hela galoppen .
Tror tyvärr domaren hade bestämt sig för att leta fel på er och dra ner så mycket det bara gick så fort det blev en miss, inte schysst tycker jag .
Jag fick inte heller många kommentarer, däremot blev jag faktiskt positivt överraskad när jag såg filmen på mig själv. Det ser inte så pjåkigt ut ändå! Givetvis är det milsvid skillnad mellan oss och AW, men med tanke på den nivå vi befinner oss är jag nöjd!@AW Det där var nog det torftigaste dressyrprotokoll jag nånsin sett
Sammantaget hade jag som mål att förbättra resultatet i alla momenten och det lyckades vi ju med!
Det sa jag oxå till @AW igår när vi pratade, men det är ju sjukt att döma så i en fälttävlansklass, de kan ju inte gärna starta i **klass bara för att det matchar deras normala dressyrprogram... En sak om de helt plötsligt dykt upp på en vanlig dressyrtävling i en LB el ngt...@AW Jag tror helt enkelt att dom dömde Er betydligt hårdare än övriga.. typ en jantelagsgrej..
Tack för den, jag sa ju att vi var ett högst osäkert kort...Nja, 18 av 26 om jag räknade rätt på listan, den var inte ordnad efter placeringar. Med hade alla kommit i mål utan hinderfel i terrängen hade vi nog haft chans på placering!
Såg filmen nu och kunde inte hålla med er mer!Det sa jag oxå till @AW igår när vi pratade, men det är ju sjukt att döma så i en fälttävlansklass, de kan ju inte gärna starta i **klass bara för att det matchar deras normala dressyrprogram... En sak om de helt plötsligt dykt upp på en vanlig dressyrtävling i en LB el ngt...
Tack för den, jag sa ju att vi var ett högst osäkert kort...
Jag tycker nog att betygsskalan ska vara samma för alla, oavsett om det är fälttävlan eller dressyr. Om ett Msv(?)-ekipage startar i LB så finns det förmodligen en anledning, tänker jag?Det sa jag oxå till @AW igår när vi pratade, men det är ju sjukt att döma så i en fälttävlansklass, de kan ju inte gärna starta i **klass bara för att det matchar deras normala dressyrprogram... En sak om de helt plötsligt dykt upp på en vanlig dressyrtävling i en LB el ngt...