Hur är det med henne nu?
Det vände tack och lov ganska snabbt igen
Men nu är allt stabilt igen och jag ska få ta hand om henne hemma istället från och med tisdag. Så hoppas det inte uppkommer några fler komplikationer.
Tack allihop!
=)// Pink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med henne nu?
De kanske har fler hinder än de använder varje gång? Och på filmen visar de upp allihop? (Jag har aldrig varit där; jag vet inte.) Ska man nu kosta på sig att göra en sådan där film så kan man väl lika gärna visa allt man har.Ang filmen från Vinslöv - det kan omöjligt vara H90 banan de rider
Ang filmen från Vinslöv - det kan omöjligt vara H90 banan de rider, för det första är filmen över 5 min lång och med tanke på att banan får vara Max 1800 m, och man ska rida 480 m/min, så rider de antingen i sjukt undertempo (60 m/min) eller så är den rundan de rider en bra bit längre + att ett hinder är med, som faktiskt inte får vara med i H90, nämligen ugglehålet.
Ni som har tävlat förr, är jag helt ute och cyklar?
Vart står att man inte får ha ugglebo i H90? De rider kanske lite långsammare för att drönaren ska hinna med?
Det står väl inget om vilka hinder som får ingå i vilken klass i TR? Däremot är det "Får Ej" på ugglebo i H90 enligt riktlinjerna.Det ser ut som det går jättelångsamt så säkert är det så att drönaren ska hinna med. Har aldrig tänkt på att ugglehål inte skulle få ingå i H90? Varför inte? Tågarp har ju oxå ett överbyggd hinder i H90
![]()
Jag reagerade på att det var färre hinder i Vinslöv än när jag red där men man kan ju se att de klipper flera ggr i filmen, är väl för att de byter sätt att filma på o då får ryttaren säkert vänta. Banan är fantastisk, jag är galen för att jag inte får chansen att rida där i år så ni som kan , åk dit!!
Ang ugglebo så står det faktiskt så i anvisningar till banbyggare så @Lady_S har rätt.
Vad är definitionen på ett "Ugglebo" då?
Står ju också "Minimihöjd till underkant tak (från avsprångspunkt) : 330 cm" under H90, så tak måste ju vara tillåtet. Var går gränsen mellan ett ugglebo och ett hinder med tak?
"Hinder under tak" är också "Får Ej". Allt är inte logiskt?Vad är definitionen på ett "Ugglebo" då?
Står ju också "Minimihöjd till underkant tak (från avsprångspunkt) : 330 cm" under H90, så tak måste ju vara tillåtet. Var går gränsen mellan ett ugglebo och ett hinder med tak?
"Hinder under tak" är också "Får Ej". Allt är inte logiskt?
/Lady_S
Så "fluff i ugglan" är alltså definitionen, det kan vi fastslå![]()