heartTackheart@pink_angel Jag tänker på er varje dag. Önskar och hoppas att allting går väl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartTackheart@pink_angel Jag tänker på er varje dag. Önskar och hoppas att allting går väl.
Men fy vilken mardröm!! Hoppas din pålle blir frisk så fort som möjligt!-Kl-
Nu skriver jag ut oss från den här tråden på riktigt! Just nu känns livet väldigt orättvist nu när jag i alla fall kunnat börja rida litegrann igen även om hoppning nog är uteslutet så har Duna råkat ut för en fruktansvärd olycka! Tycker så otroligt synd om henne och kommer aldrig någonsin förlåta mig själv för att ha missat en murken del av transportgolvet trots att det inte var längesen vi tittade på det. Vi var påväg från betet till hennes nya lösdrift och golvet brast.
Nu är stackarn både opererad och gipsad och vår målsättning just nu är att hon ska kunna leva som promenad/sällskapshäst utan smärta. Vill helst bara gömma mig under en filt tills någon ringer och säger att allt är bra Hon betyder så otroligt mycket för mig!
Fy vad hemskt, jag hoppas att din häst blir någorlunda bra igen. Golvet i min förra transport var inte 100, sambon sa att det inte vågar någon fara, för det var ingen vikt där, men jag tyckte inte om att köra min häst i det ändå. Nu har jag en släp med aluminiumgolv el galvat istället...-Kl-
Nu skriver jag ut oss från den här tråden på riktigt! Just nu känns livet väldigt orättvist nu när jag i alla fall kunnat börja rida litegrann igen även om hoppning nog är uteslutet så har Duna råkat ut för en fruktansvärd olycka! Tycker så otroligt synd om henne och kommer aldrig någonsin förlåta mig själv för att ha missat en murken del av transportgolvet trots att det inte var längesen vi tittade på det. Vi var påväg från betet till hennes nya lösdrift och golvet brast.
Nu är stackarn både opererad och gipsad och vår målsättning just nu är att hon ska kunna leva som promenad/sällskapshäst utan smärta. Vill helst bara gömma mig under en filt tills någon ringer och säger att allt är bra Hon betyder så otroligt mycket för mig!
TackMen fy vilken mardröm!! Hoppas din pålle blir frisk så fort som möjligt!
Tack Ja nu lär jag bli nojigast i världen vad det gäller transporter... svårt att acceptera att han sa golvet var okej... men men... hittat en som kunde bygga om släpet med alugolv...men inte riktigt bestämt mig om det känns värt att bygga om/laga upp eller om det är bättre att byta. Hem får hon i alla fall åka lastbil!Fy vad hemskt, jag hoppas att din häst blir någorlunda bra igen. Golvet i min förra transport var inte 100, sambon sa att det inte vågar någon fara, för det var ingen vikt där, men jag tyckte inte om att köra min häst i det ändå. Nu har jag en släp med aluminiumgolv el galvat istället...
Jag håller också tummarna för att hon ska bli så hel som möjligt!-Kl-
Härligt, vad glad jag blir!@Novali01 ,@Gnapp och @Lady_S Tack så mycket allihop!
Idag har jag i alla fall en väldigt god nyhet! Får visserligen inte hämta henne förrän typ 18-19e... Men just nu var deras största problem att hålla henne tillräckligt stilla och att hon krävde så mycket uppmärksamhet hahah. Hon är inte ens halt ,de tyckte hennes läkkött var fantastiskt! Många med samma skada har de inte lyckats rädda... och nu var veterinären lite försiktigt optimistisk om att hon faktiskt ska hålla för lättare träning på sikt, vågar inte riktigt tro på det än men det låter fantastiskt! Nu ska vi bara se till att hon håller sig på mattan! Får eventuellt hem henne med ännu en omgång gips som hon får ha några veckor bara för att hon inte ska hitta på något dumt.
Var ute i stallet i förrgår och förberedde lite, hon kommer få en box där hon ser i princip allt på hela gården så hon har något att roa sig med på dagarna och det finns även en 5x5m hage med hingststaket i metall så förhoppningsvis kan hon få gå ut i den relativt snart.
Tror jag börjar tro på mirakel snart!
@pink_angel Vad fick hon för skada?
Usch så hemskt!