Tråden för fälttävlansnewbies!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag som precis planerat hösten fram tom första H90:n 20 september, fick ägna dagen åt veterinärbesök..
åkte in till vet idag med ett sår på bakbenet som var svullet och ömt. Efter lugnande och morfin kunde han känns efter och rengöras ordentligt och röntgenplåtar togs. Det visade sig vara tre hål, ett uppåt längs med huden, ett inåt till benet ca 7 cm och även ett nedåt längs med huden. :cry: Allt detta 5-7 cm ovanför hasleden.. Trodde det var kört ett tag innan röntgen var klar men väldans tur i oturen kan man ha ibland. Så nu står han på medicin och boxvila. Får ta den tid det tar att läka så ser vi sen hur våra planer går.

Ladda-upp fungerar inte heller så kan inte visa några fina hoppbilder från avslutningen på lägret för att komma på bättre humör heller. :mad:

@Habina har du sett detta?

Terrängträning
Onsdag den 12 aug kl. 10.00 tänkte jag hålla en terrängträning på ÖOR. 200 kr. Ca 1,5 timmes träning. Max 6 deltagare. Finns stort intresse kan vi ev. köra två grupper. Reservation för om det är väldigt blött på banan så måste vi tyvärr ställa in. Anmälan sker till helen@ryttarklubben.se

Tack! :love: Är du också delaktig i att göra mig träningsgalen? :p

Men det vore skoj... Kanske kan jag komma loss en vardag. :)

Nä just det, du och @Novali01 pallade ju inte trycket.... :angel:

Surt sa räven...:p, att låta sig lockas med i ulvspel är ju som en amerikansk highschoolfilm av ytterst dålig 80-tals kvalité när nördarna ska bli blåsta av promqueengänget/footballsgänget...slutar ju alltid att nördarna får snyggaste tjejen/killen och gissa vilka som är nördarna just i ulvleksgänget...:devil:

Surt sa räven...:p, att låta sig lockas med i ulvspel är ju som en amerikansk highschoolfilm av ytterst dålig 80-tals kvalité när nördarna ska bli blåsta av promqueengänget/footballsgänget...slutar ju alltid att nördarna får snyggaste tjejen/killen och gissa vilka som är nördarna just i ulvleksgänget...:devil:

Säger du att jag är snygg nu?! :love:

Nej?

Och det är ingen idé att du taggar mig i den tråden mer... Jag vet att det var du som mördade mig i sista leken...Så det så!!! ;)

:cry: Det var ju bara för att jag var korkad och inte mindes att du åkt tidigt i lekarna innan. :banghead: Jag kan väl inte lastas för mitt dåliga minne? :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 786
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 519
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den. Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 781
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 418
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA