Hihi, tror jag känner nuvarande ägaren, kanske kan fixa kompispris till er
Woho!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, tror jag känner nuvarande ägaren, kanske kan fixa kompispris till er
Stopp o belägg, JAG vill ha den gården!!! Jag är äldre och behöver den bättre än @Marvin så back off little girlie!
Är ni dumma i huvudet, en gård i Ystad på ynka 2 hektar utan ridhus och med en pytteliten paddock för nästan 4 miljoner? Vem fan vill ha det? Storm och ösregn på tvären hela hösten, vintern och våren? Aldrig i livet.
@Habina vad har du för pulsmätare o vad för typ av elektroder? Funderar på att köpa elektroder o bara använda appen för o testa lite o sen ev köpa till klocka. Vill eg se direkt men tänkte försöka hålla lite i pengarna
Ni andra får såklart oxå svara!
Är ni dumma i huvudet, en gård i Ystad på ynka 2 hektar utan ridhus och med en pytteliten paddock för nästan 4 miljoner? Vem fan vill ha det? Storm och ösregn på tvären hela hösten, vintern och våren? Aldrig i livet.
Jag har en polar, enklaste modellen. Tror den kostar strax över tusenlappen, verkligen värd pengarna! Jag har bytt batteri i klockan en gång och så slet Ariel sönder kabeln, men det fixade sig med en sockerbit. Tror jag köpte den 2010. Jag tänker köpa till en sulkykabel när Ariel är mer stabil i vagn, tror det kan vara smidigt att lågpulsträna med vagnen.
Ute mot Ystad blåser det ju ännu värre än vad det gör runt flyinge . Och där blåser det hela tiden.Är ni dumma i huvudet, en gård i Ystad på ynka 2 hektar utan ridhus och med en pytteliten paddock för nästan 4 miljoner? Vem fan vill ha det? Storm och ösregn på tvären hela hösten, vintern och våren? Aldrig i livet.
Men gården var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!
Annars kan ni flytta hit, här blåser det "bara" just nu...
http://www.hemnet.se/bostad/gard-4rum-tidaholms-kommun-agnetorp-ekeberget-3-7478575
Fast det är nog inte lerigt där den gården ligger, det är ju granne med sandskogen. Dessutom har väl både Piledal och Ystad Ridklubb ridhus på skrittavstånd?Ute mot Ystad blåser det ju ännu värre än vad det gör runt flyinge . Och där blåser det hela tiden.
Skåne må vara underbart men det är bara en enda lång lerig höst mellan september och april, sen blir det tok varmt och även om myggen blåser bort så gör bromsarna och flugorna inte det.
regn, hagel och snö kommer aldrig rakt uppifrån utan enbart från sidan.
Är faktiskt inte så lång ute på vischan så ofta . Östra sidan av v 13 vet du , bara små krigelekrokvägar som man kör vilse på hela tidenFast det är nog inte lerigt där den gården ligger, det är ju granne med sandskogen. Dessutom har väl både Piledal och Ystad Ridklubb ridhus på skrittavstånd?
18 kg?? Skojar du?
Av allt roligt jag skrev om fastnade du för det? Men jo, 18 kg sedan årsskiftet. Tror hästen är rätt lättad även om hon är för väluppfostrad för att nämna det.