Ah, du menade så, då borde man ju va en bit på rätt väg även om det är lång väg kvar.Ja, men du vet när det ser så där snyggt, prydligt och enkelt ut. Inga händer som okontrollerat far i väg i fyra väderstreck samtidigt t ex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, du menade så, då borde man ju va en bit på rätt väg även om det är lång väg kvar.Ja, men du vet när det ser så där snyggt, prydligt och enkelt ut. Inga händer som okontrollerat far i väg i fyra väderstreck samtidigt t ex.
Åker ni båt?
Jag och mitt sto vattentränar lite annorlunda märker jag.
@Speedway syns det nu då?
Fy vad taskigt @pulkaskurk nu blev jag ju supersugen på terräng. Men jag får snällt vänta till nästa år, snyft...
Jajamen! Ser strålande ut. Nu blev jag ännu mer sugen på att hoppa terräng. Tur att det knappt är en vecka kvar.
@Speedway
Är det bara Tranemo och Vårgårda i närheten här där man kan träna terräng eller finns det något mer?
Fy vad taskigt @pulkaskurk nu blev jag ju supersugen på terräng. Men jag får snällt vänta till nästa år, snyft...
Om du vill ha terränginspirerad träning på gräs med enstaka terränghinder, kan du också träna i aug på Tjuvkil Mellangård. Vet inte om Säve kör något? Hajjerna har bra hinder för alla med variation och underlaget där är bra i de flesta väder. Tror även enstaka träningar förekommer på Sämsholm. Vet dock inte hur det ser ut på Sämsholm nu? Förra året var banan lite eftersatt, synd.