Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kollat på deras hemsida men inte sett något om träningar. Annars är det ju nära och bra.
Min islänning har lärt sig att blir mamma arg är det bäst att göra som hon säger
Fullblodsfröken däremot är så himla pippinättig så där ska de gullas och fjantas och fjussas om hon sätter den sidan till.
Men hon brukar gå raka spåret in direkt, vilket islänningen oftast också gör dvs 99 ggr av 100.
Så ingen av dem är ju svårlastade och om det någon gång tar en eller två minuter att lasta så är ju hästen inte direkt svårlastad liksom...
Jag ska bara komma ihåg det där å då....
Rebecka Tell kör träning på Sämsholm också. Du kan googla fram hennes hemsida eller på Facebook, tror det ligger någon i slutet av juli bl a.
Va? Rebecka är tränare? Jisses, gick i samma skola samtidigt som henne. Tänk vad som kan hända på alla dessa år sen skolan, så himla kul att det går bra. Det gillas, får nog ta å boka in en träning för henne sen nästa år. :PRebecka Tell kör träning på Sämsholm också. Du kan googla fram hennes hemsida eller på Facebook, tror det ligger någon i slutet av juli bl a.
Va? Rebecka är tränare? Jisses, gick i samma skola samtidigt som henne. Tänk vad som kan hända på alla dessa år sen skolan, så himla kul att det går bra. Det gillas, får nog ta å boka in en träning för henne sen nästa år. :P
Så häftigt, minns att skolan hade en hästlag så skulle vi tävla mot grannkommunens skolas hästlag men av någon anledning blev inte det av och om jag inte missminner mig var hon en av ledarna i laget då så det är nog inte så konstigt att det gått bra för henne. Alltid roligt när det går bra för folk.Ja, C-tränare i fälttävlan och en duktig ryttare dessutom
100 låter enormt @the_connemara Jag önskar att det fanns klasser innan 90 för stora hästar, känns som ett sådant enormt steg att första klassen är så hög. Eller om jag kunde få rida min D-ponny bland ponnyer (utom tävlan).
Det var ju mitt tjat på fälttävlanskommittén som gjorde att jag överhuvudtaget kan tävla min D-ponny bland stora hästar.
För övrigt provade jag nya hoppsadlar igår och fick en helt otrolig upplevelse när jag och stoet blev överförtjusta i samma sadel. Vilken känsla när hästen känner sig fri och jag känner mig trygg. Har ridit i för stor sadel när jag hoppat (visade det sig), så det är inte konstigt att benen farit åt alla håll och kanter.
Det ÄR enormt! Men det finns mer att välja på. Min övervuxna ponny har bra galopp och hoppar bra så det är inga problem, OM matte lär sig galoppera och rida, eh ja just det... :-P
Här är ju en del stilterränger och då finns ju 80, i teorin. Dessvärre hade de få anmälda första åren så nu brukar ingen klubb ha 80 längre :-( Det hade jag velat börja med!
Jag fick oxå en sådan extrem AHA när vi började prova nya sadlar. Det är ju så sanslöst stor skillnad att man inte fattar det. Typiskt nog är den sadeln som låg bäst till en leveranstid på 6 veckor innan vi kan prova. Men lutar åt att jag köper en så länge. Nu när vi äntligen kommit igång vill jag inte vara utan sadel igen :-P
Äsch jag kan inte ändra...
Vilka sadlar provade ni och vad tyckte ni om dem? Vilken var er favorit?