Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag velar mellan mina davis splint boots och de vanliga hoppskydden... vad tycker ni?
... eller...
Ok, men varför just den kombinationen?Jag hade valt senskydden fram o Davis bak förutsatt att hästen var van vid dem och de satt bra :-)
Hellre mindre skydd än sämre skydd kör jag på!
Detta är ju faktiskt tråden för newbies, vi ska få ställa dessa frågor@Novali01 Jag har aldrig behövt använda brodd annat än vid halka på vintern, det är därför jag frågar så mycket konstigt Men om det funkar med vinterbrodd även på gräs så är det ju kanon, tror jag har en hel ask kvar från i vintras Tack för tipset!
Ok, men varför just den kombinationen?
Brukar vara så första minuterna när de inte är vana, har du testat låta henne ha dem 5 minuter?Apropå benskydd så provade jag ett par lite högre skydd bak på mitt bruna djur nyligen. Tuppspatt deluxe var resultatet.
Någon som har bra tips på korta skydd som inte snurrar runt och har sig?
Brukar vara så första minuterna när de inte är vana, har du testat låta henne ha dem 5 minuter?
Min 13-åriga häst fann äntligen meningen med livet och kunde inte alls förstå varför de andra ekipagen också skulle få hoppa - det var ju HANS hinder!