Var det Talladins namn du kopplade ihop det med?
Ja, precis så var det.
Tokarp är ett väldigt trevligt ställe.Jag lyckades halka ner med bilen i diket på deras väg i vintras och dom kom med traktorn och drog upp mig. Väldigt schysst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det Talladins namn du kopplade ihop det med?
Nej jag läste fel på 4-års, läste ihop alternativ 2 o 3, var ju mest logiskt att man var tvungen att rida nån slags terräng för att få starta men nehej då så var icke fallet!
Nej jag läste fel på 4-års, läste ihop alternativ 2 o 3, var ju mest logiskt att man var tvungen att rida nån slags terräng för att få starta men nehej då så var icke fallet!
Känner oss klara med Hajjernas bana nu, var där igår och man ser på Lilla Svarta att hon tycker hon kan den banan vid det här laget...skuttade runt en lagom bana iaf utan bekymmer med piloten på ryggen, kanske blir några fler FT starter i höst iaf.
Ja, precis så var det.
Tokarp är ett väldigt trevligt ställe.Jag lyckades halka ner med bilen i diket på deras väg i vintras och dom kom med traktorn och drog upp mig. Väldigt schysst!
Jag har en räserhäst, som dessutom envisas m att skada sig i tid och otid, så jag broddar. Better safe than sorry...Gaaah, nu är vi anmälda! Blir en "rostiga nybörjare"-träning på Hajjerna på söndag, jag är redan toknervös och undrar varför jag egentligen utsätter mig för detta Men förhoppningsvis blir det så kul som det ser ut..
Får man hålla sig till plutthinder i trav om man vill? Ska man brodda, och med vad? Gräsbrodd? Vad ska hästen ha på sig, vad ska jag ha på mig? Min bästis ska på samma träning så jag har någon slags social snuttefilt iaf. Men åååh vad det pirrar i magen!
Gaaah, nu är vi anmälda! Blir en "rostiga nybörjare"-träning på Hajjerna på söndag, jag är redan toknervös och undrar varför jag egentligen utsätter mig för detta Men förhoppningsvis blir det så kul som det ser ut..
Får man hålla sig till plutthinder i trav om man vill? Ska man brodda, och med vad? Gräsbrodd? Vad ska hästen ha på sig, vad ska jag ha på mig? Min bästis ska på samma träning så jag har någon slags social snuttefilt iaf. Men åååh vad det pirrar i magen!
@L8P8 Följdfråga! Wilddjuret har bara två broddhål/sko, funkar det att bara brodda trakterna? Har aldrig hoppat med brodd förut så känner mig lite osäker.. Men känns nog tryggare att ha brodd, W kör lite freestyle anridning när andan faller på