den 27 är jag där
@Miiikaela_ vet du än om du också kommer?
Vad roligt ser att vi håller till i samma stad också, ska bli trevligt att ses!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
den 27 är jag där
@Miiikaela_ vet du än om du också kommer?
styr jag och smackar på lite hoppar hästis.
det verkar inte vara en helt pålitlig häst och då blir man lätt osäker själv.
Been there, done that, got the T-shirt... Men den hästen sålde jag efter fyra år av slit och tårar. Älskar min tokiga hoppjerka, som jag kan lita på i alla väder. Om jag bara håller om och inte drar henne i munnen så tar hon sig över allt.Varför kan jag relatera så himla bra till det här nu då?
Två rundor har jag inte funderat över än, tror du man kan bestämma det på plats? Jag får prata m Ted på tisdag.
Man får rida samma runda två gånger om man vill. Antar att andra rundan är utom tävlan dock, eller ja, den bedöms av oss men kan nog inte räknas som kval o sådant. Ted vet säkert! Innan har det inte varit några problem att efteranmäla till en runda till på plats iaf o det är väl inte så många starter att det skulle ställa till det gissar jag friskt.
Jag ska minsann tröstträna terräng imorgon för Viktoria Carlerbäck. Kommer säkert kännas mycket bättre efter det.
Är det inte så att folk fått upp ögonen för att de måste kvala via stilterräng o har fixat det tidigare i år? Kan ju vara en anledning. 300 kr i avgift måste väl bero på att domarna tar betalt för sina tjänster? Tycker också det låter mycket. Vore tråkigt om en sån sak stoppar tillväxten av ekipage som vill rida.
Det är ju nästan inga starter?
Tycker det är rätt dyrt med 300 kr/start för en stilterräng, och sen dessutom 100 kr i efteranmälningsavgift fast det knappt är några starter. Hade tänkt rida ST100.
@fritz_92 Nu vet jag vem du är.
Och en Pay & Jump på Tokarp den 7/9 skulle det visst bli? Jag hade tänkt att jag också skulle ha varit med då eftersom vi har så nära dit men nu krockar det ju med terrängtävlingen på Hajjerna så då kommer jag åka dit istället.
Nej jag läste fel på 4-års, läste ihop alternativ 2 o 3, var ju mest logiskt att man var tvungen att rida nån slags terräng för att få starta men nehej då så var icke fallet!Men man måste inte kvala via stilterräng dessutom är ju kvalen ännu enklare i år så därför tror jag att dom flesta som har velat kvala har gjort det.