Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, även fast det ser ut som om han tar i för kung och fosterland så gör han inte det. Nu hoppade vi visserligen lite långt ifrån och det är därför det ser ut så men han hoppar knappt.Alltså dom där svamparna har jag nog också nåt gammalt foto från...men kul att notera är ju hur unghästen, den var väl 4? tar i för kung o fosterland och Epona bara skuttar över...
Tog just fälttävlanskortet och vi ska faktiskt starta i Hermanstorp om 3 veckor. Jag är sååå hääär nervös!
den 27 är jag därLite nyfiken bara... någon mer än jag i tråden som ska till Hajjerna för träning/heldagsträning 14e respektive 27e september?
@fritz_92 Var i Falkenberg? Om det är hos Forf så har dom jättemycket småhinder....eller hade iallafall när jag var där sist för 100 år sedan.
Vad kul. Jag är också jättetaggad men det blir ju då min och pållens debut. Vi får se hur det går helt enkelt.Jag ska också hoppa då. Och jag är sååå hääär taggad!
På terrängträning brukar det vara rätt enkelt att undervisa även med ojämna grupper. Man får helt enkelt hoppa lite olika hinder efter förmåga. Så det tror jag inte att du behöver oroa dig för. Var ska man annars börja om inte i en nybörjargrupp?Så här står det:
Första dagen med träning på Falkenbergs Ortens Ryttarförenings anläggning för Rebecka Tell som är auktoriserad C-tränare.
Så borde väl vara där?? De hade SugerCup iår hos Forf så antar de har småhinder nu med. Frågan är om de andra är bättre och vi sinkar..
Vad kul. Jag är också jättetaggad men det blir ju då min och pållens debut. Vi får se hur det går helt enkelt.
Dressyren känns ju inte helt hopplös iaf efter gårdagens träning.