@Tilly_85 ungefär så här som ovan.Några stycken, lagom många. Är det 10 stycken i påsen skulle jag ta typ 1-2, är det mycket godis typ 5 stycken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Tilly_85 ungefär så här som ovan.Några stycken, lagom många. Är det 10 stycken i påsen skulle jag ta typ 1-2, är det mycket godis typ 5 stycken.
Exakt så anser jag också.Några stycken, lagom många. Är det 10 stycken i påsen skulle jag ta typ 1-2, är det mycket godis typ 5 stycken.
Blond.Vad har jag för hårfärg?
Härom dagen sa min mor att hon tycker jag har så fin hårfärg, men undrade vad det var. Blond, trodde jag?
"Nä, blond är du väl inte? Det är ju jag?" (Hon är snart vithårig. )
Visa bifogad fil 151255
Bild tagen i skugga idag. Ser såklart ljusare ut i solen, men ville inte "luras" med ljuset.
Tack för svar! Skitdum fråga, men jag kan ute sluta tänka på vad jag skulle vara om jag inte är blond. Vilket mamma anser att jag inte är.Blond.
Vad har jag för hårfärg?
Härom dagen sa min mor att hon tycker jag har så fin hårfärg, men undrade vad det var. Blond, trodde jag?
Visa bifogad fil 151255
Bild tagen i skugga idag. Ser såklart ljusare ut i solen, men ville inte "luras" med ljuset.
Haha, nej men jag tycker du är väldigt blond, alltså ingen tvetydig mörkblond nyans ens.Tack för svar! Skitdum fråga, men jag kan ute sluta tänka på vad jag skulle vara om jag inte är blond. Vilket mamma anser att jag inte är.
Det ser ut som om du har en utväxt på ca 1-1,5 dm som är mörkblond, medans längden är blond.Vad har jag för hårfärg?
Visa bifogad fil 151255
Skuggan luras lite. Längderna är mer solblekta än resten då jag ofta har keps på mig.Det ser ut som om du har en utväxt på ca 1-1,5 dm som är mörkblond, medans längden är blond.
Är det skuggan som luras eller har du haft uppljusat/slingat hår tidigare?
Du ser ut att ha ungefär samma hårfärg som jag och jag är definitivt blondVad har jag för hårfärg?
Visa bifogad fil 151255
Jag känner mig lite mindre dum nu när ni är flera som håller med mig.Du ser ut att ha ungefär samma hårfärg som jag och jag är definitivt blond
Jag känner mig lite mindre dum nu när ni är flera som håller med mig.
Lägg in dom i ättikslag, så gott!Tycker det kvalar in som dumt...
Jag har fått ett gäng djungelgurkor. Fattar inte vad jag ska göra med dem. Testade att försöka äta en men det var bara hårt, beskt och fullt av gröna kärnor.
Är de jag fått inte mogna? Vad har man dem till?
Tycker det kvalar in som dumt...
Jag har fått ett gäng djungelgurkor. Fattar inte vad jag ska göra med dem. Testade att försöka äta en men det var bara hårt, beskt och fullt av gröna kärnor.
Smart, du gav mig en ide att prova med rädisa. Är ju inte gott ^^ men kul att odla och allt som är picklat är gott (typ)Lägg in dom i ättikslag, så gott!
Man har dem för att de är roliga ett år, sen skiter man i dem.Tycker det kvalar in som dumt...
Picklad rädisa är mycket gott och då gillar jag inte rädisor annars.Smart, du gav mig en ide att prova med rädisa. Är ju inte gott ^^ men kul att odla och allt som är picklat är gott (typ)
Picklad rädisa är mycket gott och då gillar jag inte rädisor annars.