Tråden för dumma, halvdumma och heldumma frågor

Nån som har Ophena stigbyglar och kan berätta hur de är?
Jag köpte när de lanserades (bokade innan de släppts så har första varianten liksom) och är väldigt nöjd. Alla skor/stövlar har dock inte funkat och det händer att jag tappat dem ibland. Är såpass nöjd att jag byter stigbyglar mellan mina sadlar. Har inte hittat någon säkrare variant och prioriterar säkerheten högt pga stökig häst.
 
Hur många vet vad en bygdeväg är? Jag har haft körkort i över 20 år och har aldrig hört talas om det.
Vi har flera stycken i trakten helt värdelöst. Den värsta är den där pappa bor. Kurva och backe enbart fram till folkhögskola för att vuxna människor inte har trafikvett.
 
Vi har flera stycken i trakten helt värdelöst. Den värsta är den där pappa bor. Kurva och backe enbart fram till folkhögskola för att vuxna människor inte har trafikvett.
Det har målats en sån här i trakten. Första vi varit med om. Ingen förstår hur man ska köra och de har redan varit flera nära på olyckor på bara två veckor. Nu ska den målas om.
 
Det har målats en sån här i trakten. Första vi varit med om. Ingen förstår hur man ska köra och de har redan varit flera nära på olyckor på bara två veckor. Nu ska den målas om.
Så länge man inte har möte skall man köra i mitten. Lätt att veta när sikten är obefintlig.
 

Liknande trådar

Kultur Varför har det blivit sådan extrem hype kring Taylor Swift? Jag förstår verkligen inte det
2 3
Svar
51
· Visningar
2 529
Senast: EmmaBovary
·
Mat Är inte julbord världens konstigaste sak? Man lagar mat för en hel vecka till en måltid. NOLL hänsyn till att magsäcken har precis samma...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 887
Senast: Pilot
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 865
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp