Vet inte, men det är en av de där apparna som bara finns i telefonen vare sig man vill eller inte.Det behövs alltså en app? Det finns ingen inspelningsfunkton i telefonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte, men det är en av de där apparna som bara finns i telefonen vare sig man vill eller inte.Det behövs alltså en app? Det finns ingen inspelningsfunkton i telefonen?
Tekniskt sett behövs appar (mjukvara) för att kunna använda någon som helst funktion i telefonen (hårdvara)Det behövs alltså en app? Det finns ingen inspelningsfunkton i telefonen?
Tror inte att den har försvunnit? Jag gjorde en sökning på Willys och får upp både brun och ljus redning.Vart har Maizenas mörka såsredning tagit vägen? Vet någon varför den slutat tillverkas?
Jag hittar den varken på nätet, Ica eller city gross :O Men ska kolla där du sa. Ica har bara "Utgått ur sortimentet" :/Tror inte att den har försvunnit? Jag gjorde en sökning på Willys och får upp både brun och ljus redning.
Jag hittar den varken på nätet, Ica eller city gross :O Men ska kolla där du sa. Ica har bara "Utgått ur sortimentet" :/
Precis vi har bara den ljusa.Vanlig eller mörk, gör noll skillnad på slutresultatet.
Personligen tycker jag det Men vi tycker ju alla olikaVanlig eller mörk, gör noll skillnad på slutresultatet.
Jag köpte när de lanserades (bokade innan de släppts så har första varianten liksom) och är väldigt nöjd. Alla skor/stövlar har dock inte funkat och det händer att jag tappat dem ibland. Är såpass nöjd att jag byter stigbyglar mellan mina sadlar. Har inte hittat någon säkrare variant och prioriterar säkerheten högt pga stökig häst.Nån som har Ophena stigbyglar och kan berätta hur de är?
Vi har flera stycken i trakten helt värdelöst. Den värsta är den där pappa bor. Kurva och backe enbart fram till folkhögskola för att vuxna människor inte har trafikvett.Hur många vet vad en bygdeväg är? Jag har haft körkort i över 20 år och har aldrig hört talas om det.
Det har målats en sån här i trakten. Första vi varit med om. Ingen förstår hur man ska köra och de har redan varit flera nära på olyckor på bara två veckor. Nu ska den målas om.Vi har flera stycken i trakten helt värdelöst. Den värsta är den där pappa bor. Kurva och backe enbart fram till folkhögskola för att vuxna människor inte har trafikvett.
Så länge man inte har möte skall man köra i mitten. Lätt att veta när sikten är obefintlig.Det har målats en sån här i trakten. Första vi varit med om. Ingen förstår hur man ska köra och de har redan varit flera nära på olyckor på bara två veckor. Nu ska den målas om.
Jag har förstått det nu, efter att nyheterna gjort ett inslag om problemet.Så länge man inte har möte skall man köra i mitten. Lätt att veta när sikten är obefintlig.
googlade. Tydligen ett påhitt av trafikverket.Hur många vet vad en bygdeväg är? Jag har haft körkort i över 20 år och har aldrig hört talas om det.
Vad är nackdelen med den?Vi har flera stycken i trakten helt värdelöst. Den värsta är den där pappa bor. Kurva och backe enbart fram till folkhögskola för att vuxna människor inte har trafikvett.
Speciellt dumt med moderna bilar som gör ratten trögare att svänga över streckade linjer om man inte blinkar. Blir asbökigt att flyta över linjen vid möte då.googlade. Tydligen ett påhitt av trafikverket.
Verkar feltänkt.
Utan målning hade den nog funkat utmärkt.
På vilket sätt? Ser inget bra med det ur något trafikantperspektiv.Vad är nackdelen med den?
Där jag kört har den varit till nytta.
Ur fotgägängarperspektiv tycker jag det känns tryggare.På vilket sätt? Ser inget bra med det ur något trafikantperspektiv.