En mer filosofisk fråga men, varför är det allmänt så mycket enklare att hata än att älska?
Vad är allmänt i det här fallet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En mer filosofisk fråga men, varför är det allmänt så mycket enklare att hata än att älska?
Det är det väl inte?En mer filosofisk fråga men, varför är det allmänt så mycket enklare att hata än att älska?
Vi har en glasvägg i duschen. Torkar man av den efter att man duschat (med en såndär skrapa) blir det inte så fläckigt, trots att vi har massa skoj saker (järn, kalk..) i vattnetFår massor av reklam om inglasade duschar o h badrum.
Undrar hur extra tid folk har till städning?
Glas blir ju fläckigt snabbt och måste rengöras ofta ofta....
(Med andra ord inget för mig )
Ja duschvägg blir kanske enkelt, även om det är ett extra moment i morgonstressen. Men hela väggar av glas?Vi har en glasvägg i duschen. Torkar man av den efter att man duschat (med en såndär skrapa) blir det inte så fläckigt, trots att vi har massa skoj saker (järn, kalk..) i vattnet
De blir frostade med tidenJa duschvägg blir kanske enkelt, även om det är ett extra moment i morgonstressen. Men hela väggar av glas?
Risken finns absolut att hyrbilsfirman vill titta på det.Det här med körkort i USA, det står översllt att vi svenskar bör ha ett internationellt körkort om vi ska köra bil. Men behövs de verkligen?
Ja, usch. På mitt fd jobb (hotell) fanns en våning där de satt in duschdörrar i klart glas. Det blev inte så bra ... så resten av våningarna fick vitfrostat glas. På den våningen med klart glas var man två personer som städade, p.g.a. att duschdörrarna tog sån tid att rengöra. Som tur var slapp jag oftast städa där.Får massor av reklam om inglasade duschar o h badrum.
Undrar hur extra tid folk har till städning?
Glas blir ju fläckigt snabbt och måste rengöras ofta ofta....
(Med andra ord inget för mig )
Alltså jag har duschdörrar i glas och inte är dom svåra att göra rent... Brukar någon gång i veckan skrapa av dom efter dusch. Mina ser rena ut. Sen brukar jag någon gång spreja badrumsmedel på dom.Ja, usch. På mitt fd jobb (hotell) fanns en våning där de satt in duschdörrar i klart glas. Det blev inte så bra ... så resten av våningarna fick vitfrostat glas. På den våningen med klart glas var man två personer som städade, p.g.a. att duschdörrarna tog sån tid att rengöra. Som tur var slapp jag oftast städa där.
Tror t.o.m. att de alltid bokade de rummen sist, för att man skulle slippa städa dem mer än nödvändigt.
Jag tror att det beror väldigt mycket på vattnet hur besvärligt det är med duschdörrar i glas.Alltså jag har duschdörrar i glas och inte är dom svåra att göra rent... Brukar någon gång i veckan skrapa av dom efter dusch. Mina ser rena ut. Sen brukar jag någon gång spreja badrumsmedel på dom.
Möjligen att man se vattenfläckar om man står några cm från dom och granskar dörrarna men inte annars.
Det är väl ungefär samma med annat.Hmm, det var ingen skillnad. Kanske är jag bara väldigt otydligt lateralbent. Men i fotboll var det tydligt, ska det bli nån kraft så är det högerfoten som gäller.
Det står på deras egen sida att laktosen försvinner under lagringstiden så svaret är Ja.Är västerbottenost laktosfri? Vet att hårda ostar i princip ska vara det, men då jag vill vara helt säker och det inte står på förpackningen så känns det här som rätt tråd att fråga i
Men du har väl en hem- och villaförsäkring?Vad skiljer villa från hus eller stuga?
Ett hus på landet har brunnit och det beskrivs som en villa. Jag hajade till eftersom det verkar vara ett äldre timmerhus med skortensstock.
Mitt hus är från 1800- talets slut. Jag skulle inte komma på tanken att kalla det för villa.
För mig är villa nåt som finnas i ett villaområde. Inte ett hus på landet.
Är jag ute och cyklar? Är jag - märkliga tanke - villaägare?
Det finns många villor på landet med, en stuga tänker jag är ett äldre, mindre hus och en villa större och modernare.Vad skiljer villa från hus eller stuga?
Ett hus på landet har brunnit och det beskrivs som en villa. Jag hajade till eftersom det verkar vara ett äldre timmerhus med skortensstock.
Mitt hus är från 1800- talets slut. Jag skulle inte komma på tanken att kalla det för villa.
Jag skiljer inte på hus och villa för mig är det samma sak.Vad skiljer villa från hus eller stuga?
Jag tänker så här: Stuga är ett hus man inte bor i hela tiden, de brukar vara ute på landet.Vad skiljer villa från hus eller stuga?
Storleken kan vi nog bortse från?Det finns många villor på landet med, en stuga tänker jag är ett äldre, mindre hus och en villa större och modernare.