Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 158
Status
Stängd för vidare inlägg.
Visade sig att jag behövde glädjen och energin från igår (och den lugna sömnen de förde med sig) för att ta mig igenom den här dagen som inte riiiiiiiktigt blev som det var tänkt :(

Alltså FK! Politikerna borde verkligen lägga krut på att få det att fungera och att det blir mer respekt och förståelse för människan. Jag har pengar, jag får ta sparpengar för att betala hyran i slutet av månaden. Men dom som inte har! Hur tänker dom när besluten dröjer i oändlighet. Jag hade inte klarat mig denna månaden om jag inte hade haft sparpengar. Jag blir faktiskt förbannad!

Blä blä.
Hudlös igen, frågan är om jag kan stå på benen till semestern eller vad jag ska göra.

Börjar bli ohållbart :cry:

Hudlös?

VV: Väntar på akut skjuts upp till pappa, den här dagen (alt. imorgon) kommer sluta med ännu ett dödsfall... :(
Förvisso är personen sjuk och har varit "skruttig" senaste åren, och har nått en ålder av 96 år...men ändå... det är alltid tragiskt när det händer, och speciellt under en period som redan är jobbig p.g.a. mamma :(

Hudlös?

VV: Väntar på akut skjuts upp till pappa, den här dagen (alt. imorgon) kommer sluta med ännu ett dödsfall... :(
Förvisso är personen sjuk och har varit "skruttig" senaste åren, och har nått en ålder av 96 år...men ändå... det är alltid tragiskt när det händer, och speciellt under en period som redan är jobbig p.g.a. mamma :(
Men åh, en massa kramar mims.

Hudlös?

Kram på dig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 504
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka