Ifrågasatte förstås och är bollar vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*gastar*She got a body like an hourglass
But I can give it to you all the time
She got a booty like a Cadillac
But I can send you into overdrive
See anybody could be bad to you
You need a good girl to blow your mind
Bang bang into the room (I know you want it)
Bang bang all over you (I'll let you have it)
Jag har sökt överallt. Men börjar undra om jag fick den som sms.
Den ligger inte i borttaget mappen? Jag lyckades lägga ett viktigt mejl där, sen så tömde jag den mappen. Kände mig så smart då.Jag har sökt överallt. Men börjar undra om jag fick den som sms.
Har mailat och hört om dom kan skicka en ny.
Jag börjar mer och mer tro att det var ett sms.Den ligger inte i borttaget mappen? Jag lyckades lägga ett viktigt mejl där, sen så tömde jag den mappen. Kände mig så smart då.
Det går att återskapa mail som man lagt där och sen tömt mappen...tror jag gjort det en gång eller två. Det är inte alla som kommer tillbaka då men de hämtar så många som möjligt. Länk finns längst ner i Borttaget-mappen.Den ligger inte i borttaget mappen? Jag lyckades lägga ett viktigt mejl där, sen så tömde jag den mappen. Kände mig så smart då.
Det visste jag inte! Jag fick mejla till den som skickat mejlet, kändes så där eftersom det var inför en jobbintervjuv.Det går att återskapa mail som man lagt där och sen tömt mappen...tror jag gjort det en gång eller två. Det är inte alla som kommer tillbaka då men de hämtar så många som möjligt. Länk finns längst ner i Borttaget-mappen.
*ge Seroquel depot, Nozinan, Melatonin, Imovane och Stilnoct*Haft huvudvärk på grund av sömnbrist i en vecka snart.
Dags att få ordning på sömnen..