Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för att det blir bra!Bleker toppar + lugg igen...det såååg bra ut tills jag var klar med ikletandet..resultatet kommer om 40 min typ
Ett tips i all välmening, använd inte förkortningar om du vill nå så många som möjligtBorde inte vi seniorer ha en EFIT vi också?
Kollar inte AAAAALLA på "Ungdom" och ser vad de har för sig??Ett tips i all välmening, använd inte förkortningar om du vill nå så många som möjligt
Bra vettetusan...luggen för tankarna till fjortisblondering...TUR som faaan att det finns kepsHåller tummarna för att det blir bra!
Jag äter citalopram. Har gjort så i fler år än jag kan räkna. I stort sett hela mitt vuxna liv.Jag ska inte och får inte äta några såna mediciner så det spelar ingen roll, dessutom är jag inte alls övertygad om deras effekt efter att studerat placebo samt studier och forskning på dom.
Måste bara få lägga mig i lite.Jag äter citalopram. Har gjort så i fler år än jag kan räkna. I stort sett hela mitt vuxna liv.
Har en låg underhållsdos och har också försökt sluta hur många gånger som helst. Det slutar alltid med att jag blir låg, tappar livslusten och allt är svart och utsiktslöst. Jag är ingen levnadsglad person i vanliga fall heller men utan min underhållsmedicinering så så överlever jag inte.
Du vill inte medicinera men har inte testat.
Jag tycker det är dumt.
Hur jag tänker? Jag är 56 och har ett helt liv att se tillbaka på. Jag tror att jag vet vilken sorts personlighet jag är. Jag har inget eget ljus. Ensam är jag bara svart. Jag behöver vara med positiva personer för att vara positiv.Hur tänker du när du säger så?
Jag börjar nästan gråta! Äntligen någon som sätter ord på och som känner som jag! Tack även om jag är ledsen för att ditt liv har varit så. Tack!Hur jag tänker? Jag är 56 och har ett helt liv att se tillbaka på. Jag tror att jag vet vilken sorts personlighet jag är. Jag har inget eget ljus. Ensam är jag bara svart. Jag behöver vara med positiva personer för att vara positiv.
När man vet hur man är, får man fixa livet efter de förutsättningarna.Jag börjar nästan gråta! Äntligen någon som sätter ord på och som känner som jag! Tack även om jag är ledsen för att ditt liv har varit så. Tack!
Jag har väldigt svårt att acceptera det och jag känner mig sällan mer än på som höjd jämngrå. Inte ens i dom bästa sällskapen när jag vet att jag borde vara glad osv.När man vet hur man är, får man fixa livet efter de förutsättningarna.
Jag omger mig med positiva personer och ser till att möta värme och utmaningar så att jag funderar bäst. Jag känner mig själv och kan utnyttja det jag är bra på och därigenom få ett bra liv.
Man får rida den häst man har - som en klok vän sa.
Jag har väldigt svårt att acceptera det och jag känner mig sällan mer än på som höjd jämngrå. Inte ens i dom bästa sällskapen när jag vet att jag borde vara glad osv.
Men just det där med att man kan vara mindre livsglad i grunden är ändå en liten lättnad.
Men nu handlar det om att tro på att man kan vara utan livsglädje utan att det behöver betyda att man är sjuk.Klart att man kan behöva hjälp. Det är inte konstigare än att jag behöver min medicin för att hålla min mage i schack. Visst, jag skulle verkligen älska att inte vara beroende av medicin men det kommer ju aldrig att hända så då tar jag den hjälp som finns att få.
Behöver själen hjälp då är det så. Jag ser verkligen ingen skillnad på att behöva hjälp för själen jämfört med att behöva hjälp för kroppen.
Men nu handlar det om att tro på att man kan vara utan livsglädje utan att det behöver betyda att man är sjuk.
Men när antidepressiva inte hjälper kan det ändå vara en tröst. För mig är det det även om jag undrar hur länge man står ut utan "vitt".Säger det samma, vi har alla olika förutsättningar. Inget är liksom fel. Behöver man medicinsk hjälp för att ha en bra vardag så är det så, oavsett besvär. Visst, man kan säkert lida sig igenom det hela utan medicin men varför? Om man sedan anser att man är sjuk eller ej för att man behöver antidepp, det ställer jag åt sidan. Det är helt enkelt inte intressant. Finns det något som gör att man mår bättre och har en bättre vardag, skitbra.
Det är få människor som är perfekta och har en perfekt tillvaro. Skrapar man på ytan så är det sällan så bra som man tror utifrån.
Men när antidepressiva inte hjälper kan det ändå vara en tröst. För mig är det det även om jag undrar hur länge man står ut utan "vitt".