Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast de flesta av oss har då inte "vitt" en stor del av tiden även om jag har full respekt för att det är hemskt när man inte har det alls. Jag förstår verkligen att det är skönt att veta att andra har det liknande som en själv.
Fast det hjälper inte mig att dom flesta inte har vitt ofta. Jag känner mig fängslad i variationer av grått och svart.
Men skitsamma.

Känner mig förvånad. .överrumplad men oerhört glad..
När jag väl fattar ska jag fira, ja inte bara jag då men :)

@athena_arabians - det var lite det som blev problemet, fegistoningarna tog inte...nu blir det färg igen och faaan om inte det blir bra...DÅ har jag problem. Stora problem :rofl:
Jag får nog dra på mig min högsta coolhetsfaktor om jag ska kunna gå ut imorgon.
Och jag måste nog sova typ NYSS om jag ska orka dansa! :D (vilket kan bli tämligen intressant om ben + armar är ungefär lika osamarbetsvilliga som idag...)

Jag äter citalopram. Har gjort så i fler år än jag kan räkna. I stort sett hela mitt vuxna liv.

Har en låg underhållsdos och har också försökt sluta hur många gånger som helst. Det slutar alltid med att jag blir låg, tappar livslusten och allt är svart och utsiktslöst. Jag är ingen levnadsglad person i vanliga fall heller men utan min underhållsmedicinering så så överlever jag inte.

Du vill inte medicinera men har inte testat.
Jag tycker det är dumt.
Hur vet du att jag inte har testat? Så himla dumt skrivet! Jag får dessutom inte äta det pga av min giftstruma jag har haft om jag inte vill riskera att få tillbaka den. Så tyck du att det är dumt. Jag tycker dina förutfattade meningar om varför och inte är dumt. Kändes jävligt onödigt att döma utan att ta reda på fakta innan.

Jag kan också tillägga att mitt mående har att göra med dom brister som jag får men att jag håller på att rätta till det nu och mår redan mycket bättre.

Kämpa på, @EmmaW ! Kram!

VV: Det här blir intressant...:rofl:
Får försöka hitta min coolhetsfaktor någonstans och låtsas att det skaaaa se ut så här för det är minsann jääättetufft! :D (:meh:)

Ni vet den där när man har målare hemma och de bestämmer sig för att lämnar balkongdörren på vid gavel och går hem för helgen och grannarna undrar vad som försigår och man måste åka till lägenheten och stänga, när den man bor med gömt nycklarna och vägrar svara i mobilen?

Hade inte lust att vänta på att gymmet skulle öppna kl 10 men gjorde det ändå och cyklade 50 min med rätt bra ork. Och foten säger fortfarande ok.
Gick upp och ner för lite trappor också. Sitter lite i huvudet när jag ska ner men det gick bra.
Nu ska jag tillbringa dagen i fåtöljen och se på trav.

Jaaag är jättecooooooool! :bump: :D :banana:
Så cool att jag till och med utmanade spegelhelvetet i salen, frivilligt, utan någon som gjorde det till en utmaning åt mig :angel:

Meeeen...imorgon kommer jag kanske få utmaningarnas utmaning...:nailbiting: (och jag syftar typ inte på scenen den här gången :eek::rofl: )

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 182
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 391
Senast: pepp
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
964
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden