Alltså, mitt hår...nej, bara...nej
Aj? Inte bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, mitt hår...nej, bara...nej
Fast det hjälper inte mig att dom flesta inte har vitt ofta. Jag känner mig fängslad i variationer av grått och svart.Fast de flesta av oss har då inte "vitt" en stor del av tiden även om jag har full respekt för att det är hemskt när man inte har det alls. Jag förstår verkligen att det är skönt att veta att andra har det liknande som en själv.
Ett halvt misslyckande skulle jag vilja säga - det HADE kunnat bli bra...ny färg imorgon, igenAj? Inte bra?
Ett halvt misslyckande skulle jag vilja säga - det HADE kunnat bli bra...ny färg imorgon, igen
Får duscha innan gymmet, syns mindre i blött hår tror jag...Hahaha. Så dåligt!
Hur vet du att jag inte har testat? Så himla dumt skrivet! Jag får dessutom inte äta det pga av min giftstruma jag har haft om jag inte vill riskera att få tillbaka den. Så tyck du att det är dumt. Jag tycker dina förutfattade meningar om varför och inte är dumt. Kändes jävligt onödigt att döma utan att ta reda på fakta innan.Jag äter citalopram. Har gjort så i fler år än jag kan räkna. I stort sett hela mitt vuxna liv.
Har en låg underhållsdos och har också försökt sluta hur många gånger som helst. Det slutar alltid med att jag blir låg, tappar livslusten och allt är svart och utsiktslöst. Jag är ingen levnadsglad person i vanliga fall heller men utan min underhållsmedicinering så så överlever jag inte.
Du vill inte medicinera men har inte testat.
Jag tycker det är dumt.
Hoppas du fixar det! Det gjorde inte jag när mitt hår såg hemskt utKämpa på, @EmmaW ! Kram!
VV: Det här blir intressant...
Får försöka hitta min coolhetsfaktor någonstans och låtsas att det skaaaa se ut så här för det är minsann jääättetufft! ()
undrar hur det gick tillVv både jag och Lucia har nog slagit i huvudet i något hårt.
@EmmaW nu förstår jag inte alls vad du menar