Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 162
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gjorde ett ordförståelsetest på nätet, orden var från högskoleprovet. Fick 25 rätt av 30 och kände mig rätt besviken på mig själv. Men...så fick min syrra samma resultat och hon har pluggat på typ sju universitet och högskolor. Jag har inte gått ut grundskolan ens. Så nu tycker jag mitt resultat var rätt bra ändå. :up:
Det är ett jättebra resultat! Jag hade varit nöjd om jag hade kunnat 15 stycken!

Mitt USB-minne funkade inte :nailbiting: "enheten okänd". Tänkte jaha måste jag kontakta tillverkaren nu och försöka rädda allt som finns på minnet. :crazy: Men problemet visade sig vara att jag stängt av automatiska uppdateringar i Windows så efter att jag slagit på dem igen så funkade minnet.
Jag är ett geni. :angel:

Min familj ska ut och delta i valborgsfirandet, jag är folkskygg och avstår.

Exakt ett år nu...jösses vad fort tiden har gått ändå! Och jag är så glad att jag hela tiden hittar saker att faktiskt vara tacksam över.
Det hjälper mig att hålla mig uppe :love:

Rapport från tåget:
SJ "snabbtåg" kör i 87 km/h.
Hon som kollade biljetter ifrågasatte inte att jag åkte som pensionär, den här gången heller! :mad:
Jag åker (baklänges) i tyst vagn och kom just på mig själv med att sjunga med, och självklart i en tämligen snuskig låt! :rofl::o
Tur jag inte sjöng med högt, men framför allt att det inte sitter någon bredvid :rofl:

Ja usch va trist.
Jag får ta sparpengar till hyran för FK tycker inte att jag ska ha några pengar.

Har för mig att FK har 30 dagar på sig att göra ett beslut efter att alla pappar kommit in. Dom har en viss tid på sig iaf, är osäker på hur lång den är.

Hur går det för dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
370
· Visningar
11 677
Senast: Ingela_S
·
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden