Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akta så det inte händer en olycka när du körjag är inte helt smärtfri än och det är jobbigt att fokusera blicken och köra bil på det muskelavslappnande men det verkar sakta gå framåt ändå.
Så illa är det inteAkta så det inte händer en olycka när du kördu kan nog bli dömd som vållande när du kör läkemedelspåverkad.
Fast rent krasst så; jo, är det jobbigt att fokusera blicken och köra bil så är det så illa, sedan kan det faktiskt vara värre än du tror också...att andra kanske ser annat från dig än att du har svårt att fokusera blicken.Så illa är det inte![]()
Ja vanliga bedömningen är 30 dgr. Omprövningen känns mer "svävande".Har för mig att FK har 30 dagar på sig att göra ett beslut efter att alla pappar kommit in. Dom har en viss tid på sig iaf, är osäker på hur lång den är.
Hur går det för dig?
Det lät värre än det är och om jag tvekade minsta lilla så skulle jag inte sätta mig bakom ratten. Jag är fullt kapabel att bedöma det själv. Jag är dessutom inte påverkad så som en rattfull person så det går inte ens att jämföra.Fast rent krasst så; jo, är det jobbigt att fokusera blicken och köra bil så är det så illa, sedan kan det faktiskt vara värre än du tror också...att andra kanske ser annat från dig än att du har svårt att fokusera blicken.
De som kör rattfulla t.ex. är oftast inte medvetna om hur illa det är ställt och tror inte att "det är så farligt" men både syn, hörsel, reaktionsförmåga är såpass nedsatt att det är precis så farligt.
Så lita inte alldeles på din egen bedömning av din förmåga att köra...om du inte har alla sinnen (synen är ett av dem) med dig så låt bli.[/QUOTE
Oki. Ja det är upp till dig att bedömaDet lät värre än det är och om jag tvekade minsta lilla så skulle jag inte sätta mig bakom ratten. Jag är fullt kapabel att bedöma det själv. Jag är dessutom inte påverkad så som en rattfull person så det går inte ens att jämföra.
Näee men räcker det inte för dig nu??Toppar livet med en sjuk högdräktig katt en fredagkväll![]()