Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 162
Status
Stängd för vidare inlägg.
På Tisdag börjar jag med Daglig verksamhet igen, det ska bli roligt att få komma igång!
Jag var i en ridsportsaffär för nåt år sen, men min finmotorik la av pga värken och då fick jag tyvärr inse att det inte funkade längre. Att jag sen är där ändå jätteofta och hälsar på är en annan sak :D. Saknar verkligen stället och människorna där! Och dom säger att dom saknar mig så det är väl ömsesidigt antar jag :).

För att vara blessed med ett medfött äckligt positivt personlighetsdrag, så har jag efter för många veckor där jag vaknat varje morron och det första som dykt upp varit: "åh fy fan!" tydligen dock fått posivitetskurvan att stiga till ett: "det mest spännande som i mitt liv händer är att jag byter profilbild på fb" (obs ironi)

Pallar fan inte att gå hemma mer nu! Klarar inte av det bara.

Attans att inte veta om det är tantzumba eller något roligt pass idag...
Jag vet inte om jag vill chansa och boka, är det tantzumba så springer jag därifrån :rofl:

Påbörjat rejäl storstädning och vips så lättade humöret :)

Har inte storstädat ordentligt på ett tag, bara "vanlig" städning, så det kanske varit det som saknats i mitt liv då ;)

Dränker mina känslor i ett greys maraton både i går och i dag.
Livet kan inte fortsätta så här. Det går inte. Det är inte normalt. Jag är stark men det får räcka nu.

Dränker mina känslor i ett greys maraton både i går och i dag.
Livet kan inte fortsätta så här. Det går inte. Det är inte normalt. Jag är stark men det får räcka nu.

Dåså tjejen, då vet du :) Vad tänker du ändra på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
372
· Visningar
11 778
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025